johniver Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Reklame for en liten kebab vogn på Sola. MÆF Nam nam nam... http://www.youtube.com/watch?v=9f1bTg_T7ek Lenke til kommentar
Zucchini Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ærlig talt har jeg ikke sett så mange kebab-reklamer. Men gikk jo en fantastik en på TV for en stund siden, selv om det ikke akkurat er selve kebab-sjappa det reklameres for Lenke til kommentar
johniver Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Ærlig talt har jeg ikke sett så mange kebab-reklamer. Men gikk jo en fantastik en på TV for en stund siden, selv om det ikke akkurat er selve kebab-sjappa det reklameres for Hahahaha, genialt, har ikke sett den før. Lenke til kommentar
ThePerry Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ærlig talt har jeg ikke sett så mange kebab-reklamer. Men gikk jo en fantastik en på TV for en stund siden, selv om det ikke akkurat er selve kebab-sjappa det reklameres for Norsk tipping ja herregud! Den var genial! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå