Reprieval Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hei. Jeg har ett problem. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og jeg håper dere på dette forumet kan hjelpe meg. Jeg går i 8.klasse. Det går veldig dårlig på skolen, og jeg må skjerpe meg. Jeg har noen venner, men de er mest opptatt av ett spill som heter '' Call of Duty '' (COD 6) Modern Warfare 2. Dere har sikkert hørt om det. Meg selv er mest opptatt av fotball og favorittlagene mine er Liverpool og Lillestrøm. Jeg vet veldig mye om fotball og sport generelt og det er dette som virkelig betyr noe for meg. Jeg følger Premier League veldig tett, og det kan fort være at jeg blir utrolig sinna eller skuffa pga. resultater. Men tilbake til Call Of Duty. Det er sinnsykt mange som spiller det, alle guttene i klassen unntatt 3 stykker, ellers spiller alle guttene det på trinnet. De 3 i klassen min som ikke spiller det er jeg ikke så veldig nære venner med, og han ene får ikke lov. Det er altså folk som spiller COD online mot hverandre fra klokken 10 på kvelden til 6 på natta. De driter langt faen i lekser og å være sosiale i det hele tatt. Hvert eneste storefri som varer i 30 minutter henger jeg med min ene '' bestevenn '' som etterhvert møter andre folk som spiller COD og da begynner de selvfølgelig å snakke om det. Jeg kan nesten hele COD utenatt uten i det tatt å ha prøvd det. Jeg går faen meg helt drittlei, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er ikke en person som blir hengt ut, som er upopulær, som ikke har venner. Jeg har aldri vært det, men jeg er i ferd med å bli det. Jeg liker ikke å innrømme det for enten meg selv, foreldrene mine eller læreren. I friminuttet prøver jeg å engasjere meg så mye som mulig, men jeg greier ikke. Jeg står der alene og ser ut i lufta mens andre fra trinnet ser på meg med ett sånt '' du hakke venner '' blikk. Jeg føler jeg ikke har noen orentlige venner lenger, og som læreren sier: Den beste måten å lære på, er å være med venner. For 1 år siden, hadde jeg en bestevenn. Nå har jeg en ny '' bestevenn '' men han jeg hadde for 1 år siden, var jeg med hele tiden. Vi snakket alltid sammen. Han som jeg er '' bestevenn '' med nå, snakker jeg nesten aldri med. Han hater fotball, jeg elsker fotball. Han spiller håndball, jeg spiller fotball. Han liker skytespill, jeg liker sports spill. Jeg spiller akustisk gitar, han spiller EL-gitar. Jeg hadde også en annen venn men '' bestevennen '' min nå har tatt helt fra meg. De er alltid sammen, '' bestevennen '' min vil alltid snakke og henge med han, og de spiller selvfølgelig COD sammen. På skolen går det til helvete, og dette er noe jeg har tenkt til å gjøre noe med. Jeg må ta grep på skolen, fordi karakterene er helt elendige. Men dette er noe jeg faktisk kan fikse selv. I løpet av dette skoleåret har jeg hatt mange problemer. Jeg har måttet lyve, (selvom jeg vet det aldri er det beste valget) flere ganger. Jeg har faktisk måttet gjemme meg osv. Oppsummering: Lyving, skoleproblemer, venneproblemer, ensomhet. Hva skal jeg gjøre? Endret 10. mai 2010 av MainCore Lenke til kommentar
aylx Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei. Jeg har ett problem. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og jeg håper dere på dette forumet kan hjelpe meg. Jeg går i 8.klasse. Det går veldig dårlig på skolen, og jeg må skjerpe meg. Jeg har noen venner, men de er mest opptatt av ett spill som heter '' Call of Duty '' (COD 6) Modern Warfare 2. Dere har sikkert hørt om det. Meg selv er mest opptatt av fotball og favorittlagene mine er Liverpool og Lillestrøm. Jeg vet veldig mye om fotball og sport generelt og det er dette som virkelig betyr noe for meg. Jeg følger Premier League veldig tett, og det kan fort være at jeg blir utrolig sinna eller skuffa pga. resultater. Men tilbake til Call Of Duty. Det er sinnsykt mange som spiller det, alle guttene i klassen unntatt 3 stykker, ellers spiller alle guttene det på trinnet. De 3 i klassen min som ikke spiller det er jeg ikke så veldig nære venner med, og han ene får ikke lov. Det er altså folk som spiller COD online mot hverandre fra klokken 10 på kvelden til 6 på natta. De driter langt faen i lekser og å være sosiale i det hele tatt. Hvert eneste storefri som varer i 30 minutter henger jeg med min ene '' bestevenn '' som etterhvert møter andre folk som spiller COD og da begynner de selvfølgelig å snakke om det. Jeg kan nesten hele COD utenatt uten i det tatt å ha prøvd det. Jeg går faen meg helt drittlei, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er ikke en person som blir hengt ut, som er upopulær, som ikke har venner. Jeg har aldri vært det, men jeg er i ferd med å bli det. Jeg liker ikke å innrømme det for enten meg selv, foreldrene mine eller læreren. I friminuttet prøver jeg å engasjere meg så mye som mulig, men jeg greier ikke. Jeg står der alene og ser ut i lufta mens andre fra trinnet ser på meg med ett sånt '' du hakke venner '' blikk. Jeg føler jeg ikke har noen orentlige venner lenger, og som læreren sier: Den beste måten å lære på, er å være med venner. For 1 år siden, hadde jeg en bestevenn. Nå har jeg en ny '' bestevenn '' men han jeg hadde for 1 år siden, var jeg med hele tiden. Vi snakket alltid sammen. Han som jeg er '' bestevenn '' med nå, snakker jeg nesten aldri med. Han hater fotball, jeg elsker fotball. Han spiller håndball, jeg spiller fotball. Han liker skytespill, jeg liker sports spill. Jeg spiller akustisk gitar, han spiller EL-gitar. Jeg hadde også en annen venn men '' bestevennen '' min nå har tatt helt fra meg. De er alltid sammen, '' bestevennen '' min vil alltid snakke og henge med han, og de spiller selvfølgelig COD sammen. På skolen går det til helvete, og dette er noe jeg har tenkt til å gjøre noe med. Jeg må ta grep på skolen, fordi karakterene er helt elendige. Men dette er noe jeg faktisk kan fikse selv. I løpet av dette skoleåret har jeg hatt mange problemer. Jeg har måttet lyve, (selvom jeg vet det aldri er det beste valget) flere ganger. Jeg har faktisk måttet gjemme meg osv. Oppsummering: Lyving, skoleproblemer, venneproblemer, ensomhet. Hva skal jeg gjøre? Prøv og få andre elever med på og spille fotball med deg, om mulighetene ligger der. Noe du også må forstå er at det ikke er du som har et problem rettere sagt er det de andre, jeg har vokst opp med my pc/xbox spilling, dette har ikke gjordt meg til noen bedere person, mange av vennene mine har mistet mye av fantasien og når vi skal finne på noe er det enten og se på tv eller spille spill. Og hvorfor skal jeg reise til noen for og se på tv? det kan jeg gjøre alene. Men tilbake til deg, du burde finne deg venner med samme interesse, om de er eldre eller yngre spiller ikke stor rolle så lenge dere er venner. lyvingen din må du stoppe med, har gjordt det masse etter at jeg flyttet hjemme ifra, og bare sov og dreit i skolen, den veien vil du ikke gå ned. Si heller ifra snakk med foreldrene dine og/eller kontakt læreren din (: Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
Gjest MainCore Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det er jo nettopp det som er problemet. Ingen har samme interesser som meg Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Akkurat det motsatte her, jeg er den ene datanerden/spillnerden som er omringet av sportsidioter og bilfreaker osv Men til topic. Er ikke det ett fotballag du kan joine å bli kjennt med folk? Alle bygder/byer har da fotballag? Eventuelt gitarklasser/kurs siden du spiller gitar? Du har 2 ekstremt utøvde hobbyer der, kan ikke være vanskelig å finne noe. De må da ikke gå i klassen din for å være vennene dine heller? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg har spilt fotball i 6 år på ett fotballag. Jeg er venner med dem, men jeg går på ett fotballag hvor ingen fra skolen min er der. Vi er nesten aldri sammen (vi på fotballaget) utenfor banen hvis du skjønner. Jeg spiller også gitar, men er alene. Det er litt vanskelig å ikke ha noen venner på skolen, når du er med dem i flere timer hver dag. Og skal jeg gå å være helt alene hver jævla dag på skolen? Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Du kan alltids be folka på fotballen med ut å finne på ting. Nei du trenger ikke å være alene hele tiden på skolen pga mangel av felles interesser, jeg hadde mange venner på ungdomskolen og mesteparten av de var vidt forskjellig fra meg med ingen felles interesser. Finnes flere ting i verden å snakke om enn CoD og fotball Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å bli venner med de på fotballen og så bare sosialisere med de på skolen uten målet å bli nære venner med de. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Går ikke ann å '' sosialisere '' med de på skolen. De snakker bare om COD for faen. Hva skal jeg gjøre a? Late som om jeg spiller COD og begyne på bable om masse jeg gir faen i? Nei, dette er håpløst. Tusen takk for svar. Jeg får håpe på et bedre neste skoleår Lenke til kommentar
norgi Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 kort sakt så har du ingen som du kan dele interessen din med? Jeg har jo nesten samme problem. Ikke at jeg er spille gal(synes jo at klassen din overdrive litt) men jeg like å spille, spesielt onlineFPS. Jeg er ikke særlig sport kanon men heller ikke ut av form. Alle her spille fotball og begynn og skryte av favoritt lage sitt(ikke noe mot det men det er enten manu eller Liverpool jeg er dritt lei det tulle, kunne jo ihvertfall vare litt mer fleksibel på fav lag valg) og de som i hele tatt nevne et spill bli stempla som spille-nerder. Jeg har et par venner men det er enten for dum med data, eller synes det ikke så artig. Har en som jeg føle dele litt interessen min med, men han ble sosialt drept av WOW( han spill eller i helle tatt gjør ikke noe annet en WOW). Det andre venner gjør det einaste som man eller kan gjør hos oss se TV eller sykkel rundt i bygda. Jeg bor langt unna og Internett er så å si navlestrengen til gjengen min, men vis ingen er online så blir det ganske kjedelig og ensom. Men om jeg lese teksten min her igjennom så kom det frem at noen av vennene mine ikke dele interessen min. De har vel sikkert noe annet i livet sitt en COD? det går jo ikke an att et helt klasse er full av spillegale. Kanskje vi skulle bytte klassen? xD passe jo perfekt da ^^. Nei seriøst prøv da å finne venner i andre klasse eller utenfor skole. Du er vel ikke den einaste fotball interesserte i område er du? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 nei er ikke det, men blir litt kjedelig for meg i klassen. Går dog litt bedre nå, nå som folka har sluttet å spille 24/7 cod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå