Sacro Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Heisann Tenkte jeg skulle prøve meg på en ny livsstil. Det jeg ønsker er trening 3 dager i uken rett etter arbeid. Etter 2 turer føler jeg meg rimelig slakk og orker egentlig ikke å trene. Tenkte derfor at jeg skulle hatt noe slags "måltidserstatning" påvei til trening, eventuellt som en sen lunch. Er det noen som har peil på hva som er bra her ? Jeg ønsker ikke noe "bygg stoooore muskler" pulver, og heller ikke syntetiske drittmidler. Alt jeg trenger er ett ektra energikick av noe som kroppen lett kvitter seg med. Og selvfølgelig hvor jeg får tak i dette og til hvilken pris sånn ca hadde vært ypperlig! Noen med gode erfaringer ? Eventuellt erfaringer med hva jeg absolutt bør holde meg unna ? Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Banan? joda faktisk ikke dumt. jeg er ikke noe glad i banan men tenker selvfølgelig på frukt generellt. Ikke noen genistrek av meg å glemme Fortsatt åpen for andre saker også. Det beste er vel kansje å variere litt. Ser for meg "sjokoshake" resten av livet etter jobb blir leit Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Måltidserrstatter er noe tull. De inneholder proteiner, og de fleste har også en stor mende med sukker (fruktose, eller noe annet). Kjøp deg kylling filer, stek dem og ta med deg noen par banaer eller melk, og innta før trening. Bra energi! Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Måltidserrstatter er noe tull. De inneholder proteiner, og de fleste har også en stor mende med sukker (fruktose, eller noe annet). Kjøp deg kylling filer, stek dem og ta med deg noen par banaer eller melk, og innta før trening. Bra energi! Høres forsovet bra ut. Finnes det noe slik "fast-food" som ikke gir "sting/hold" ? Har fint lite peil på slikt så personlige erfaringer er konge! Endret 10. mai 2010 av Sacro Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Lag maten selv. Kjøp inn noe kjøtt dagen før, steik det (tar ikke lang tid), skjer opp litt grønnsaker. Og bang så har du et fullverdig måltid. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Lag maten selv. Kjøp inn noe kjøtt dagen før, steik det (tar ikke lang tid), skjer opp litt grønnsaker. Og bang så har du et fullverdig måltid. Det jeg mente med "fast food" da Ferdig mat du har med deg Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Måltidserrstatter er noe tull. De inneholder proteiner, og de fleste har også en stor mende med sukker (fruktose, eller noe annet). Kjøp deg kylling filer, stek dem og ta med deg noen par banaer eller melk, og innta før trening. Bra energi! Høres forsovet bra ut. Finnes det noe slik "fast-food" som ikke gir "sting/hold" ? Har fint lite peil på slikt så personlige erfaringer er konge! Vel.. Alt som ikke regnes som fast food, er ikke fast food. Det vil si alt man kjøper i butikken utenom sukkerfylteprodukter, fort mat, 5 min osv. Det vil si, melk, frukt, grønnsaker, kjøtt osv ikke er fast food. Man butikken lager selv kan du også kjøpe men pass på, noen av butikkene kan krydre maten med glucose (sukker) og andre forskjellig fy-fy krydder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå