Gå til innhold

ny mus max 500 kr


Anbefalte innlegg

hei ! jeg har G5 2007 versjon . VEELDIG fornøyd med den , nå i det siste har det skjedd store problemer med musen , den har sloknet under spilling og da funker den ikke , så etter 5-10 sekunder kommer den på igjen. Så jeg er på utkikk etter en ny mus, noen som har noe å anbefale ? noen bra fra Razer? vet ikke om jeg skal kjøpe den samme musa igjen eller en annen. Noen som har gode erfaringer fra andre muser? jeg spiller CoD4 så det er viktig med en god mus som sitter godt og som har god aim.

 

Jeg har en Razer ExactMat musematte som jeg er fornøyd med. Jeg har max 500 kr å bruke. takker for alle innlegg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg faktisk ikke prøvd den, men pga testen så virker den jo meget lovene!

 

 

Vi har testet musen på en rekke ulike overflater, bl.a. på en Corepad, Qpad, Ace Edge musematte, lakkert trebord, glass, teppegulv og stoff av mikrofiber. Om hva er dommen? Alt funger helt ypperlig!

 

Så det ser ut som den skal funke gull!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Annbefales! :w00t:

 

Viss du skal kjøpe den Ace Edge 3200 musa, som jeg har. Anbefaler jeg denne musematta her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=592638

 

Den glir helt perfekt på den! Men jeg vil bare si at musa glir/funker bare ikke på Roccat Sense musematta. Hadde den, men så kjøpte jeg cm storm sin!

 

Edge 3200 funker på temlig mange overflater, du må bare kalibrere lift funksjonen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...