jerimo60 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei, Jeg skal sette opp et mediasystem i ny leilighet. Vi har ikke ubegrenset med midler, men jeg ønsker et system som fikser streaming, lagring av digital musikk og video og kan spille av blue-ray,cd,dvd. Jeg er ikke interessert i gaming. Jeg skal også ha en ny tv, så det må vurderes hva denne skal kunne ta/gjøre. Så langt ser det ikke ut til at dette skal fungere noe annet sted enn i stua. Så vidt jeg kan se er det en jungel av muligheter, men ingen som inkorporerer alle de ønskene jeg har. Jeg har sett på alt fra enkle mediaspillere til nettverksløsninger til receivere med usb-inngang mv til playstation. Stikkord vil være brukervennlighet, god nok kvalitet på avspilling og hastighet (ikke keen på å vente i evigheter på at maskinvare skal fyre opp, f.eks.). Noen gode forslag her? Mvh Jerimo60 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 En media-center pc med xbmc burde klare alt du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå