Tj-nome Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hei, trenger litt hjelp her. For ein 1-2 ukes tid vart hastigheten på utorrent unormal låg. Då snakker vi om at hastigheten er maks 1/14 av linjen. Eg har maksimalt 100 kB/s på utorrenten. Uansett kva type torrent eg laster ned. Samme eller mindre hastighet. Eg har testet med 2 pc-er der eg fekk samme maksimale hastigheten. Så problem er trulig modemet eller telenor. Eg bruke ein DIR-635 som ruter. Det er koblet til 2 stasjonerer og opptil 3 laptoper. Modemet er P-2602HWT-F3 som eg har prøvd med reset til fabrikk settings uten noen form for forbedring. Abonnemente er Telenor Turbo. Takker for all hjelp! Endret 10. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
olz Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kan vel hive meg på her, då eg har lignande problem. Lasta ned en torrent med masse seeds på, men med en gang hastigheta stige, så synke den like brått til langt under 50kb/s. Ditta gjentar seg då kver gang hastigheta stige. Eg og har en DIR-635 då eg har god erfaring me den, både via jobben og privat. Leverandøren er ventelo. Modemet mitt er ca 4-5 veker gammalt. Har fiffla litt med div. innstillinga både på routeren og µtorrent, men fortsatt samme problem. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det er en bug i Utorrent 2.01. Prøv å reinstaller programmet. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Hjalp ikkje men hjalp meg så mykje at eg løste problemet! Eg testet 2.0 versionen og har full speed. Så sjekket eg kva som var oppdatert mellom versionene. Fant eg ut at den nye versionen bruker ein function net.calc Med og disable denne fekk eg hastigheten tilbake: Preference -> Advance -> net.calc Gjer du denne om til false Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det står noen flere tips her: http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?id=74820 2.01 virker uten problemer hos meg :-) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Ikkje domt. Skal om eg kan få til slik at eg kan ha den aktivert men det får bli på eit seinere tidspunkt Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå