Gå til innhold

Trenger hjelp med sanger til konfirmasjonen min.

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt som skal konfirmere meg snart, og trenger noen sanger når vi skal spise og sont.

Så har jeg sett mye på nettet etter sanger, men må altid kjøpe de for og kunne se hele sangen.

Så da lurtejeg på om noen kan hjelpe meg med om dere vet noen sider der jeg kan se hele velkomstsanger og sont helt gratis.

Tusen takk til alle svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg er en gutt som skal konfirmere meg snart, og trenger noen sanger når vi skal spise og sont.

Så har jeg sett mye på nettet etter sanger, men må altid kjøpe de for og kunne se hele sangen.

Så da lurtejeg på om noen kan hjelpe meg med om dere vet noen sider der jeg kan se hele velkomstsanger og sont helt gratis.

Tusen takk til alle svar! :thumbup:

Og sende dette ut på et diskusjonsforum kan jo diskuteres, men det er få her som vet noe om deg. og da blir sangen ikke så bra, mest sannsynelig. Få en av besteforeldrene dine til og lage sang til deg! Da blir det en bedre sang, enn at den kommer fra en ukjent på nettet. Besteforeldre tar det meste gratis. Til min komfirmasjon var det mine bestforeldre som lagde sang! Lykke til uansett... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...