gamer949 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har i det siste hatt problemer med playstation network. Jeg får hele tiden feilmeldinger. Rekker ikke engang å slå på spillet før jeg får en feilmelding og bli logget ut igjen og noen ganger nekter den å logge seg på PSN. Hvis jeg noen ganger med flaks rekker og slå på modern warfare 2 før jeg blir logget ut, så kakker det som bare det. På signal strenght viser den bare 1 rød strek. Det har funket før så jeg vet ikke hva som kan ha skjedd. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har i det siste hatt problemer med playstation network. Jeg får hele tiden feilmeldinger. Rekker ikke engang å slå på spillet før jeg får en feilmelding og bli logget ut igjen og noen ganger nekter den å logge seg på PSN. Hvis jeg noen ganger med flaks rekker og slå på modern warfare 2 før jeg blir logget ut, så kakker det som bare det. På signal strenght viser den bare 1 rød strek. Det har funket før så jeg vet ikke hva som kan ha skjedd. Noen som kan hjelpe meg? Bruker du kabel eller tråløst? Prøv å legge in instillingene på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå