Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips mot prestasjonsangst?

Gjest G18

Anbefalte innlegg

Dere skjønner vel hva denne tråden går ut på utifra tittelen...

En ganske pinlig sak egentlig, har prøvd å ha sex med sikkert fem forskjellige jenter og det flere ganger, og jeg er sykt kåt helt til jeg "putter den" inn holdt jeg på å si, da dævver den bare. Alle gangene i edru tilstand bare for å ha det sagt.

Ville bare høre om noen har noen tips om hvordan jeg faktisk kan klare å holde den? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du sier selv, prestasjonsangst. For det første så bør du ha sex med ei jente du stoler på slik at det føles tryggt for dere begge.

For det andre bør dere snakke om det før dere gjør noe slik at hun også er klar over at det er en issue.

Hvis det kan være til hjelp så finnes det penisringer som kan hjelpe deg over kneika slik at den ikke bare brådauer som du sier.

Lenke til kommentar
Gjest Kattie

Enig med vidarkri. Det burde hjelpe å ha ei jente du kan snakke med og stole på, som tar det med ro hvis den plutselig ikke står oppe lenge. Kanskje forspill kunne ha hjulpet, slik at dere kan lære hverandres kropper litt og være litt mer trygge på hverandre. Så trenger du nok å ta deg litt tid, og ikke bare føle at "nå SKAL jeg gjøre det!" Tror bare øvelse hjelper utover det :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...