Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hei, kjøpte av Crysis av en kompis i dag. og når jeg går inn på grafikk så kan jeg kun sette opp til very high, men jeg har sett andre med Entusiast? Har instalert Patch 1.2.1 Endret 10. mai 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Så vidt jeg husker er det bare fordi Crysis Warhead bytter ut navnene på innstillingene fra Crysis til noe mer "brukervennlig". Very High til Enthusiast, Low til Casual eller noe, osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Så vidt jeg husker er det bare fordi Crysis Warhead bytter ut navnene på innstillingene fra Crysis til noe mer "brukervennlig". Very High til Enthusiast, Low til Casual eller noe, osv. Ok:P tusen takk for svar;D Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du må laste ned en "Mod" med ultimate innstillinger. Var i samme situasjon som deg for ikke så lenge siden. SIkkert noen som har en link, har litt dårlig tid atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå