Hellslayer Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har installert winxp på nytt, og nå får jeg ikke økt hz på skjermen min (nå står den på 59)! Jeg har lagt inn de nyeste driverne til nvidia, men det fungerer like dårlig.. (har powerstrip men det fungerer heller ikke) Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Har du installert korrekt driver (*.inf fil) til skjermen din da? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Støtter skjermen den høye hz du vil ha (?) Har du installert korrekte drivere for skjermkort og eventuelt skjerm? Har du gjort dette skal det somregle gå greit å stille på hz`en.....kan du ikke bare sette den på "optimal" da? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Installer skjermdrivere, og sørg for at maskinen din ikke har et "standard PCI VGA adapter" installert (win+Break, enhetsbehansding, skjermkort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå