jvc1986 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Tidligere hadde Rema 1000 her i vestfold en type baconsnacks i store gjennomsiktige poser, som smakte mye bedre enn noe annet jeg har vært borti av baconsnacks, men jeg husker ikke helt produsenten, tror det var noe med food i navnet (ikke Kraft Food) logoen var vel rødaktig med navnet inni. Samme type som ble brukt på kino her inntil de startet med noen kjipe andre Noen som aner hva jeg mener, de har de en sjelden gang iblant forsatt, men er noen måneder siden sist jeg så dem. Edit: Lurer på om det kunne være Partyfood de het, men finner ikke noe på google Edit2: Fant noen andre på forumet som bekreftet at de het Partyfood, men har de byttet navn eller lagt ned tro? Finner ingen hjemmeside til dem Endret 10. mai 2010 av jvc1986 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det er vel noen år siden disse ble solgt vel? Var du heldig fikk du en pose der det var ekstra mye krydder. Herlige tider.. Husker det var standard med en slik pose på lørdagskveldene for en 10 - 12 år siden. Lenke til kommentar
staf Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 bumper denne, var ikke lenge siden jeg fikk tak i en slik på rema1000 her i tr.heim men nå er det helt umulig å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå