zn00ker Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Har lest litt på forumet her nå og lest tester av telefonene (Amobil.no og ITavisen.no) og er fortsatt i tvil. Husker å ha lest (her på forumet) at Nokia har problemer med å sende/motta bilder fra andre merker enn Nokia selv. Stemmer dette? Det som jeg krever av en telefon er at den er god å holde, kjapp i menyene (ikke henger.. Prøvde en T68i og syns den var treg fra jeg tastet på tastene til den faktisk gjorde det i menyen. Er det slik med alle SE T68i??), grei lagrings kapasitet (hovedsaklig SMS), et godt rykte for lite produksjons feil o.l + litt ekstra snadder Er det noen andre telefoner (helst i samme prisklasse) som kan være greie å vurdere? Vet mange vil si at T610 er å vurdere bla bla bla.. Har lest utallige poster ang den tlf så ikke mas om det her.. Vær så snill?? På forhånd takk! EDIT: En ting til... Den må også være god å skrive meldinger osv på! Trenger heller ikke kamera. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 HDet som jeg krever av en telefon er at den er god å holde, kjapp i menyene (ikke henger.. Prøvde en T68i og syns den var treg fra jeg tastet på tastene til den faktisk gjorde det i menyen. Er det slik med alle SE T68i??), grei lagrings kapasitet (hovedsaklig SMS), et godt rykte for lite produksjons feil o.l + litt ekstra snadder EDIT: En ting til... Den må også være god å skrive meldinger osv på! Trenger heller ikke kamera. Har hatt T68 sjøl og en kompis har T68i og begge er vi mifornøgde med kor kjapp telefonen er å skrive sms, samt bla i menyane. Den er rett og slett treig! Så eg vil nok anbefale 6610 ut i frå dei behov du skisserer her! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvis du ikke er avhengig av BT, så går du for 6610. Den er kjapp i menyene, som Nokia vanligvis er, og etter min smak er den lekker. Her er en liten sammenligning av de to telefonene: http://www.esato.com/phones/index.php?phone=45&cp=32 Har du sett på S55? Veldig fin telefon det også. Har fått god kritikk. Eller kanskje T720i? Eller Sony Ericsson T310? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Ja, jeg har sammenlignet T68i og 6610 på Esato. Det er jo litt dårlig at T68i er treig i menyen og sånn da. Og det er sånne ting som jeg blir veldig fort irritert over.. Hmm... Så litt på T720i like etter jeg postet denne tråden og ble litt nysgjerrig på denne tlf. Men når jeg leser testen på Amobil.no står det at tlf gjerne skulle hatt raskere prosessor. Den er en tanke treg på å åpne innboksen og åpne java applikasjoner. Er det noen som faktisk sitter på en slik telefon som kan bekrefte eller avbekrefte dette? Er lagringskapasiteten den samme som på T720?? Det står videre at man ikke kan bruke egne bilder som bakgrunn. Kan man det med Nokia 6610?? Siemens S55 er utelukket! Jeg er ikke så veldig nøye på utseende på telefonen, men den er rett og slett stygg. Hehe T68i er vel også mer eller mindre utelukket med tanke på at den er noe treg i meny osv. Takker for svar så langt! Lenke til kommentar
3650 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Nokia 6610 er en kjempefin telefon har selv hatt den en liten stund før jeg kjøpte N3650. Var kjempefornøyd med den. Det er absolutt en telefon å satse på. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Ja, tregheten til T68i ødelegger hele telefonen som ellers er ganske bra! (den jeg har prøvd var allerede oppgradert til siste versjon). Synes egentlig at tastene var litt vonde å trykke på også Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Er det ingen som har T720i som kan komme med synspunkter om denne telefonen er treg i menyen, treg/god til å skrive SMS med? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har testet den i 2 uker og den er ganske rask i menyene men har en slow prosessor som gjør at java og innbox bruker laaaaaannnggg tid på å åpne. Det er irriterende. Ellers en mycket bra telefon. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 hva med Siemens SL55? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 SL55 hadde også vært et valg, men nå har jeg kjøpt Motorola T720i. Og levlex har rett. Den er treg til å åpne innboks/java. Men det var ikke fullt så ille som jeg hadde trodd. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå