Gå til innhold

T68i eller Nokia 6610 utifra mitt behov?

Anbefalte innlegg

Har lest litt på forumet her nå og lest tester av telefonene (Amobil.no og ITavisen.no) og er fortsatt i tvil.

Husker å ha lest (her på forumet) at Nokia har problemer med å sende/motta bilder fra andre merker enn Nokia selv. Stemmer dette?

Det som jeg krever av en telefon er at den er god å holde, kjapp i menyene (ikke henger.. Prøvde en T68i og syns den var treg fra jeg tastet på tastene til den faktisk gjorde det i menyen. Er det slik med alle SE T68i??), grei lagrings kapasitet (hovedsaklig SMS), et godt rykte for lite produksjons feil o.l + litt ekstra snadder ;)

Er det noen andre telefoner (helst i samme prisklasse) som kan være greie å vurdere?

Vet mange vil si at T610 er å vurdere bla bla bla.. Har lest utallige poster ang den tlf så ikke mas om det her.. Vær så snill?? ;)

På forhånd takk! :woot:

EDIT: En ting til... Den må også være god å skrive meldinger osv på! Trenger heller ikke kamera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
H

Det som jeg krever av en telefon er at den er god å holde, kjapp i menyene (ikke henger.. Prøvde en T68i og syns den var treg fra jeg tastet på tastene til den faktisk gjorde det i menyen. Er det slik med alle SE T68i??), grei lagrings kapasitet (hovedsaklig SMS), et godt rykte for lite produksjons feil o.l + litt ekstra snadder ;)

EDIT: En ting til... Den må også være god å skrive meldinger osv på! Trenger heller ikke kamera.

Har hatt T68 sjøl og en kompis har T68i og begge er vi mifornøgde med kor kjapp telefonen er å skrive sms, samt bla i menyane. Den er rett og slett treig! Så eg vil nok anbefale 6610 ut i frå dei behov du skisserer her!

Lenke til kommentar

Ja, jeg har sammenlignet T68i og 6610 på Esato. Det er jo litt dårlig at T68i er treig i menyen og sånn da. Og det er sånne ting som jeg blir veldig fort irritert over..

Hmm... Så litt på T720i like etter jeg postet denne tråden og ble litt nysgjerrig på denne tlf. Men når jeg leser testen på Amobil.no står det at tlf gjerne skulle hatt raskere prosessor. Den er en tanke treg på å åpne innboksen og åpne java applikasjoner. Er det noen som faktisk sitter på en slik telefon som kan bekrefte eller avbekrefte dette? Er lagringskapasiteten den samme som på T720??

Det står videre at man ikke kan bruke egne bilder som bakgrunn. Kan man det med Nokia 6610??

Siemens S55 er utelukket! Jeg er ikke så veldig nøye på utseende på telefonen, men den er rett og slett stygg. Hehe

T68i er vel også mer eller mindre utelukket med tanke på at den er noe treg i meny osv.

Takker for svar så langt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...