CorLeX Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Skal kjøpe en ny PC for bygging. Det er en stund siden jeg holdt på med innkjøp av PC deler slik at det hadde vært fint å få noe feedback på forslag til kjøp av PC. Handlelisten er som følger: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=799230&su=240BCCFD-F998-4B41-B0A6-AFF42ECEC631 PCen er rettet mot gaming. Prisklasse ligger mellom 10-11 000. Da skal alt følge med. Kabinett PSU HDD HK Skjermkort Prosessor (prosessorkjøler?) Tastatur Mus Musmatte Skjerm Minne + Det som ligger i tillegg i handlelisten Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei Det første jeg ville lagt til er en god SSD til operativsystemet: Intel X25-M SSD 80GB 2,5". Husk å aktivere TRIM for å opprettholde ytelsen over tid. Nettverkskortet fra D-Link ville jeg byttet ut pga. generell lav kvalitet fra denne produsenten, med mindre du vet at akkurat denne modellen er bra. F.eks. Linksys er et bedre merke. Strømforsyningen er god og rikelig kraftig, om du må skjære ned på prisen så skulle 650W holde. Skjermen kjenner jeg ikke til, så der kan jeg ikke uttale meg. Mvh, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå