digernes Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei! Sliter litt med å få solgt Rib'n min, og lurer på om jeg priser den for høyt? Har dog bare lagt den ut på autodb og baattorget. Båten er en aquaquick RIB300 2008 mod. og motoren er en Johnson GT 15HK 2T fra 2005. Annonse: http://bat.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1098498;Modified=1273172390 Var prisa til 18500, men satt den til "Ring" for ett par dager siden. Er det noe jeg burde tilføye til annonsen? Kom gjerne med forslag til hva jeg kan forandre på eller gjør bedre. Båten ligger i Naustet, så får ikke tatt så mange bra bilder. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hva med å prøve å legge den ut på www.finn.no ? Det er første plassen jeg ser når jeg skal kjøpe noe, og tror det er flere som ser der først. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Ja hadde tenkt det, men må vente litt til jeg får lønning. Koster 400kr for en annonse der. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Prøv det først du, så legger du ut noen flere bilder i samme slengen. Og skriv evt. i beskrivelsen at pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 skal se om jeg får lagt den ut der snarest mulig. Hvilke bilder er viktige å ha med? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Gjerne bilder under siden den står på land. Bilde av motoren "bak" motordekselet er også greit å ta med. Bilde fra båten oppi, bakfra og forfra (fra forskjellige vinkler). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå