jorgenhm Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei! Jeg har et Audigy Player lydkort (versjon 1 altså) Også har jeg kjøpt meg spillet: Enter the Matrix.. I det spillet skal det være mulig å bruke EAX lyd, men det fungerer ikke for meg Jeg har et 5.1 anlegg og vil bruke EAX.. Jeg har installert driverne om fulgte med kortet, og EAX har fungert i andre spill som "Unreal II" ... Men når man starter spillet(altså Matrix) og går inn på menyen Options > Sound > EAX (eller noe slikt) kan man skru på EAX ved å velge On eller OFF... men på min datamaskin så er det ikke mulig å bytte til ON.. alt skriften på den siden er grå.. som om det er noe feil og det ikke går an å bytte .... Man kan også aktivere EAX via. toolbar'en på toppen av skjermen i Windows (den kommer opp etter man har installert driver'ne til Audigy kortet) men fungerer EAX da? eller må man også skru det på i spillet? hvorfor kan ikke jeg skifte til EAX i spillet? Det er det jeg lurer på .... Håper på et positivt svar Hilsen Jørgen Lenke til kommentar
Spedalsk Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei Jørgen Har du prøvd å patche spillet til den nye v1.52 patchen tror den skulle fikse EAX problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå