Gjest Guest - Gutt Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hva kan være typiske kjennetegn på at en jente kan like en gutt? Ja, det er kanskje alt ettersom, men jeg tenkte det kunne være verdt en liten post. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Du burde heller gå utifra at jenta liker deg uansett. Mye enklere sånn! Lenke til kommentar
Gjest Guest - Gutt_TS Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja. Men jeg vet jo ikke om hun gjør det, så da spør jeg hva som kan være "kjennetegn" på at hun gjør det Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jaa??? Grow a pair, og gå bort og snakk til henne, ta på henne(nei, ikke på puppene) Liker hun deg ikke? Next! Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) At hun snakker til deg, at hun ikke snakker til deg. At hun setter seg i nærheten, at hun ikke setter seg i nærheten. At hun snakker med andre når du går forbi, at hun ikke snakker med noen når du går forbi. At hun ser på deg, at hun later som om hun ikke ser på deg. Trenger du flere tips? Glemte jeg å si at jenter er forskjellige? Typiske kjennetegn på gutt uten dame er i hvertfall at han ikke snakker med dem. Endret 10. mai 2010 av Erigon Lenke til kommentar
Gjest Guest - Gutt_TS Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Takk Erigon Det som er at jenta det dreier seg om, smiler til meg, går å flørter med meg når hun går forbi osv. Da vi er i et klasserom sammen (går ikke i samme klasse på skolen) setter hun gjerne seg ved siden av meg. Problemet er at hun er sånn mot de fleste andre guttene. Vanskelig å skjønne. Greier ikke noe annet enn å smile når jeg ser henne, da smiler hun tilbake. Har likt henne siden første gangene jeg så henne i åttende klasse. Nå går jeg i tiende. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvis hun ler ofte av ting du sier har du det i boks! Akkurat det har jeg veldig god erfaring med iallefall. Men så er jeg jo en svært humoristisk person med spesiell sjarm også Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Smiling er bra. Du får invitere henne med på noe dere begge liker. (kino, fotballkamp, middag, TV, fjelltur) Hvis hun synes det blir litt farlig kan hun jo ta med søster eller venninne. Av og til har de jo ikke tid, så snakk sammen først. Eventuelt dukk opp på hennes håndballtrening. Spesielt hvis din søster går der (har unnskyldning). Greit å bli litt kjent. Uansett om dere blir kjærester eller ei. Ofte er det ting man ikke passer sammen til, av og til på viktige områder. Endret 10. mai 2010 av Erigon Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det kommer veldig ann på. Kjærsten min var veldig vanskelig å tolke, for hun sendte de signalene, jeg oppfattet som riktige, til meg og andre gutter. Når det viste seg at hun bare var hyggelig mot guttene og hadde ingen andre intensjoner. Men jeg fikk henne fordet! Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Om ei jente liker en gutt godt/har følelser for han så finner man deet fort ut om man tenker seg om er min erfaring iallfall Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Utrolig mye. Alt fra ignorering til konstant "hihihi" til alt du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå