naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg hadde svart hår, altså svart orginalt fra vietnam farge. Vennina mi farga håret mitt for noen måneder siden, altså pakken lysebrunt og blondt. Lysebrunt på førsten ga ingen effekt. Men så prøvde jeg blondt så ga det litt mer.. Det hadd blitt til oransj!!!! Hvordan får jeg farge håret til denne fargen? og ossen blir jeg kvitt det oransje? det oransje synes ikke så mye i mørket, men i lyset da er dt helt sjukt.. Har også stripet håret mitt brunt, om jeg kjøper farge og farger tilbake hjemm, vil stripen bli borte? Hvem farge skal jeg ta, jeg har akkurat nå Lysbrunt og mørkt blondt/brunt igjen. vil hlst farge hele håret mitt lysebrunt/brunt Endret 10. mai 2010 av naughtyboi Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Kan du ikke heller legge alle spørsmålene dine i en tråd? Du lager jo en tråd om absolutt alt du lurer på.. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 jeg er ny her Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Gå til frisøren er mitt råd Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Er det gratis å spørre der? Nettpp farget idaf, hvor lang tid bør jeg vente før jeh kan farge ig Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Er det gratis å spørre der? Nettpp farget idaf, hvor lang tid bør jeg vente før jeh kan farge ig Er gratis og bare spørre ja Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 oki, noen som vet om en liste over hva slags farge svarthår blir til om du farger det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 fuck off troll Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 dujaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå