Gå til innhold

Apple keyboard for HP

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har planer om å kjøpe en PC-skjerm og et tastatur å koble opp med bærbar-en min. Jeg har lyst på et hvitt tastatur, med bærbar-taster. Jeg ser Apple (selv om jeg misliker Apple) har mange fine hvite tastatur. Fungerer de med min HP-bærbar? Leser på diverse plasser at det fungerer hvis man har bluetooth. Noen som vet om min bærbar, HP Pavilion dv9700, vil fungere med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vanlege tastaturet med kabel fungerer iallefall utmerka, så eg trur ikkje det kjem til å vere noko problem.

Redigert: Eg vil likevel anbefale deg å besøke ein Apple butikk i nærleiken. Det kan vere hensiktsmessig då dei har meir peiling. Prisen er somregel den same (høge) uansett web eller butikk, så du taper nok ikkje noko særleg på å kjøpe det her. Då er det óg mykje enklare å klage, om det ikkje skulle fungere slik dei sa.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Det vanlege tastaturet med kabel fungerer iallefall utmerka, så eg trur ikkje det kjem til å vere noko problem.

Redigert: Eg vil likevel anbefale deg å besøke ein Apple butikk i nærleiken. Det kan vere hensiktsmessig då dei har meir peiling. Prisen er somregel den same (høge) uansett web eller butikk, så du taper nok ikkje noko særleg på å kjøpe det her. Då er det óg mykje enklare å klage, om det ikkje skulle fungere slik dei sa.

Greit, tusen takk. :thumbup:

Lenke til kommentar

Berre hyggeleg du! Lukke til! Eg glemte forresten å nemne at ettersom Mac har støtte for Windows (via Bootcamp som kjem med Apple maskinar) så er det nesten heilt sikkert nokon drivare på nettet om det ikkje skulle fungere.

Eg har ein Mac her heime, og når eg kobler musa eg fekk med Macen til laptopen med Windows 7 kjem det automatisk opp "Apple Mighty Mouse". :)

Det kan sikkert óg vere hensiktsmessig å lese litt i denne tråden på AVforum. :)

Redigert: Knappane er jo ikkje heilt dei same då. Når eg køyrer Windows på Macen er det nokon knappar som blir andre knappar. Men hugser du kva knappene er til vanleg, er det ikkje noko problem. Command er jo t.d berre for Mac, og blir vel ALT på Windows trur eg. Er jo på same plass som på eit vanleg tastatur, berre med anna tekst på sjølve knappen.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så alle knappene er på samme plass, men med andre betegnelser?

EDIT: Ser ut slik når jeg ser på bilder av Apple-tastatur. Men har de ikke noen Windows-knapp, altså en knapp som har samme funksjon som en Windows-knapp på et PC-tastatur?

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Det stemmer. Berre andre betegnelser. Slik er det iallefall når eg køyrer Windows i Paralells på Macen min. Men då er berre alt knappen Windows-knappen i plassen. Ctrl er kontroll, men CMD (command) er Alt. Men om du hugser tastekombinasjoner i hovudet (og ikkje ser på tastaturet) er det ikkje noko problem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...