Nitrius Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 jeg har 2 spm, til dere som spille Hulken eller vet en del om spillet. først hvordan tar jeg de 2 angrepene som jeg kan gjøre i Rage Mode de heter: Super Overhead Smash 8+4 samtidig har prøvd men får det ikke til, :oops: og Super Sonic Clap 8+6 har prøvd dette pg men får heller ikke dette til :x . Andre: hvor finner jeg en liste med alle det triksene på? det skal være 45, men jeg vet bare om 10 eller mindre, Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 ja ja, spør igjen, er det noen her som vet om en komplet liste med alle slagene osv.. jeg vet bare om noen bare, og jeg vet at det skal være 45 ca, men jeg vet sånn cirka om 10 bare, så er det noen her som kan fortelle meg alle triksene i spillet? Takker for svarene på forhånd! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 et spm til? se vis jeg configurerere kontrollen min som jeg kjøpte til pc i dag, og vis jeg slår av og på spillet så er defult knappene tilbake sånn at jeg må configurere kontrollen min vær gang jeg går ut og inn av spillet, hvorfor er det sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå