Postkassestativ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Som sagt så sitter endeleddet rimelig bra fast. Samme hva jeg prøver på så løstner det ikke. Det er en Astra F. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Du må skaffe deg en avdrager lagd for formålet, Biltema har slike. Uten det så er det nesten praktisk umulig å få av. Avtrekker Biltema Det ligger 2 varianter på den siden. Den med skruing er den som gir mest kraft og det kan trengs da endel ledd sitter som støpt fast. Endret 10. mai 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Endeleddet sitter alltid godt fast på Astra. Ikke uvanlig at noe går føyken(gjenger, mansjett etc.) Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Prøvde alle slags avdragere og gaffler uten hell, ble så jeg bytta hele fjærbeinet i stedet Lenke til kommentar
salah Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Sliter med det samme her. Prøvd med forskjellige avtrekkere (ødela begge to), spett og brekkjern men der sitter den fortsatt. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 To store smihammere/slegger, den ene som mothold, og noen kraftige slag på den andre siden med den andre. Du banker altså ikke rett på enden og gjengene, men "sideveis" på begge sider av det koniske hullet. Løsne muttera litt (ta den ikke helt av, for å beskytte gjengene) og sett jekken under om mulig, så du får litt press oppover samtidig. Lenke til kommentar
salah Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Nei, det fungerte ikke heller. Sitter bokstavelig talt som støpt. Løsningen blir å kjøre rundt med dette i en måned også vrake driten. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Har du prøvd med en brytegaffel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå