naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 heeyder, jeg er fra asia, og har altså en annen hud farge som er gul , men om sommeren er jeg helt stekt. tenkt å ta sol i det siste , har aldri tatt det før, så lurer på hvordan det er. hvor lang tid bør jeg ligge første gang, og hvor lang tid tar det før det påvirker fargen? (altså at jeg blir brunere) . Takk for alle svar Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det pleier å stå på info-lapper på solstudio hvor lenge du kan ligge i forhold til hudfargen din. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 vet du hvor mange gnger det tar før jekg blir brun? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nei. Det kommer an på hvor brun du er nå, hvor fort brun du blir vanligvis og hvor lenge du har planer om å ligge i en solseng. Gå å se. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Man blir jo litt brun hver gang, men kommer veldig ann på pigmentene i huden din, så da må du nesten bare teste. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Åja jeg er fra vietnam.. Hva koster det Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 brunfargen man får i solstudio er meget midlertidig og må stadig holdes vedlike, så det blir nok ganske dyrt. 10 kr for 3 minutter eller noe? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ja, det er vel noe sånt. Betalte 50kr for 15 min sist gang jeg tok sol, men jeg er så heldig at pigmentene mine gjør at jeg bli brun relativt fort. Men pass bare på å ikke grille deg i solariumet i frustrasjon over at du ikke ser forskjell. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Her i Grimstad koster det 50 kroner for 20 minutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå