Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ford mondeo 96 Startproblemer!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Ford mondeo 96 modell, har nylig byttet sikkrigsboks på denne, den startet fint. Helt til 3 dager etterpå. Nå vil den ikke starte i det hele tatt.

Når jeg kjinner høres det ut som den skal starte vært sekund, men ingenting skjer.

Er det noen som har noen ide om hva dette kan være?

Det er også litt vann i eksos anlegget, men tror ikke det har noen stor betydning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bensin eller diesel.

Er det bensin så kan du sjekke fordelerlokket, om stiftene er slitte, evt skrape av de med et skrujern.

Det kan også være at den ikke får bensin.

Det er bensin er ikke spesielt erfaren innen for skruing så om du hadde gitt med litt tips til hvor fordelerlokket ligger og litt sånn hadde det vært topp (:

Endret av aylx
Lenke til kommentar

Fordelerlokket er der hvor pluggledningene er koblet til, om du følger ledningene til et lokk med 4 eller 5 ledninger på.

Takk takk da skal det ikke være noe problem tar turen ut nå jeg (:

Lenke til kommentar

Mondeo har ikke fordeler, men coil med 4 uttak.

Veldig driftsikker motor. Når dem først stopper er det som regel coil eller svinghjulsføler som er defekt.

Hvem skiftet sikringsboks og hvor? Jeg ville dratt dit og sett på det som en reklamasjon.

Lenke til kommentar

Mondeo har ikke fordeler, men coil med 4 uttak.

Veldig driftsikker motor. Når dem først stopper er det som regel coil eller svinghjulsføler som er defekt.

Hvem skiftet sikringsboks og hvor? Jeg ville dratt dit og sett på det som en reklamasjon.

Ja det stemmer vel mer nøyaktig, jeg og min stefar byttet den. Så kan ikke akkurat ta å kreve reklamasjon av meg selv? (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...