Fifa_Fisken Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hei. Jeg har vert med i utallige klubber opp gjennom tidene jeg har spilt fifa, men har ikke likt spillerstilene til de andre på laget helt, så jeg bestemte meg for å starte egen klubb istede. Hvem som helst kan sende forespørsel om å få vere med, men det er ikke 100% sikkert at alle får, siden jeg håper på å starte en seriøs klubb som spiller ofte. Foreløpig siden det ikke er prøvespilling ellernoe, så det er det 99% sikkert at dere får bli med, men hvis dere er slik at dere spiller liek 1 kamp i måneden får du advarsel og muligens bli kastet på dør. Alle BØR ha Skype, siden det blir mye lettere å komunisere via telefon istede for å skrive hele tiden. Da mister man konsentrasjonen. Trenger folk til ALLE posisjoner, og uthever ALLE som i at det trengs en god Any. Send meg PM eller spør om det er noe dere lurer på. EDIT: Navnet i overskrivften er FEIL, det er Norge 2010! Endret 10. mai 2010 av Fifa_Fisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå