Gå til innhold

Har mennesker med flatt/lite hode mindre hjernekapasitet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvaler og hjerner har større hjerne enn oss, men vi har tilsynelatende bedre intellektuelle evner enn de.

Fancy

Du har vel ikke tilfeldigvis flatt/lite hode?

Knis

Edit:added new quote

Endret av Ehtele
Lenke til kommentar

Hei!

Helt randomly så funderte jeg over om slike mennsker med flatt og/eller lite hode har mindre hjernekapasitet og funksjon.

Typisk hode som asiatere har.

Nå er det jo endel asiatere som jobber med programmering, er ingeniører, forskere etc.

Lenke til kommentar

Dette er jeg ganske usikker på, men jeg vet at alle med stor nese er jøder. Hehe.

På siste episode av Hærland og Lyngbøs Big Bang snakket de ganske mye om dette med hjernen osv, og det var jo ganske klart at det er forskjell på forskjellige hjerner, men jeg kan ikke huske at de nevnte noen generell sammenheng mellom fasong og intelligens. Hu historikern sa hvertfall at det historisk sett var de med stort hode som var de smarte, men jeg vet ikke hvor generelt dette stemmer i dag. :)

Og Gnålern: Eneste grunnen til at asiatere er gode på programmering er at de ikke har nok datamaskiner til alle, så de er nødt til å programmere utelukkende på papir. Dermed blir de helt sinnsykt selvsikre på sin egen programmering og gjør aldri feil. Men akkurat det er vel i ferd med å viskes ut litt.

Lenke til kommentar

Og når de først har lært seg å herme blir det et reint helvete.

Tilfelle 1: Gammel dame må gi bort papegøya si fordi den hele tiden spør om damens avdøde mann vil ha kaffe.

Tilfelle 2: Winston Churchills papegøye sier ting som "Fuck Hitler" og "Fuck the nazies" i årevis etter både Winstons bortgang og krigens slutt.

Smarte... Neppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...