Gavekort Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei! Helt randomly så funderte jeg over om slike mennsker med flatt og/eller lite hode har mindre hjernekapasitet og funksjon. Typisk hode som asiatere har. Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Uten at jeg har sjekket grundig i litteraturen, så tror jeg ikke det. Hvaler har større hjerne enn oss, men vi har tilsynelatende bedre intellektuelle evner enn de. Endret 10. mai 2010 av Ehtele Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvaler og hjerner har større hjerne enn oss, men vi har tilsynelatende bedre intellektuelle evner enn de. Fancy Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nei, det er innmaten i hjernen som avgjør hvor smart man er. Det har vel også noe med potensialet til å bli smartere å gjøre at hjernen er større, for jeg mener at mennesker har større hjerne enn sjimpanser og aper. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvaler og hjerner har større hjerne enn oss Du har vel ikke tilfeldigvis flatt/lite hode? 3 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det skal også nevnes at Einsteins hjerne visstnok tikka inn på 2.7 pounds, mens en gjennomsnittelig hjerne veier 3.1 pounds. Google it. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det skal også nevnes at Einsteins hjerne visstnok tikka inn på 2.7 pounds, mens en gjennomsnittelig hjerne veier 3.1 pounds. Google it. Han einstein er noob i forhold til meg da, jeg kan hele gangetabellen i hodet Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hvaler og hjerner har større hjerne enn oss, men vi har tilsynelatende bedre intellektuelle evner enn de. Fancy Du har vel ikke tilfeldigvis flatt/lite hode? Knis Edit:added new quote Endret 10. mai 2010 av Ehtele Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei! Helt randomly så funderte jeg over om slike mennsker med flatt og/eller lite hode har mindre hjernekapasitet og funksjon. Typisk hode som asiatere har. Nå er det jo endel asiatere som jobber med programmering, er ingeniører, forskere etc. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Det er jeg fullstendig klar over. Men alikevel så sier logikken noe helt annet. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Dette er jeg ganske usikker på, men jeg vet at alle med stor nese er jøder. Hehe. På siste episode av Hærland og Lyngbøs Big Bang snakket de ganske mye om dette med hjernen osv, og det var jo ganske klart at det er forskjell på forskjellige hjerner, men jeg kan ikke huske at de nevnte noen generell sammenheng mellom fasong og intelligens. Hu historikern sa hvertfall at det historisk sett var de med stort hode som var de smarte, men jeg vet ikke hvor generelt dette stemmer i dag. Og Gnålern: Eneste grunnen til at asiatere er gode på programmering er at de ikke har nok datamaskiner til alle, så de er nødt til å programmere utelukkende på papir. Dermed blir de helt sinnsykt selvsikre på sin egen programmering og gjør aldri feil. Men akkurat det er vel i ferd med å viskes ut litt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Fugler er smarte dyr. Og da mener jeg ikke om papegøyer som kan "snakke". Endret 11. mai 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fugler er smarte dyr. Og da mener jeg ikke om papegøyer som kan "snakke". ja ei papegøye kan herme lyder, men den kan ikke konversere som oss mennesker. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Og når de først har lært seg å herme blir det et reint helvete. Tilfelle 1: Gammel dame må gi bort papegøya si fordi den hele tiden spør om damens avdøde mann vil ha kaffe. Tilfelle 2: Winston Churchills papegøye sier ting som "Fuck Hitler" og "Fuck the nazies" i årevis etter både Winstons bortgang og krigens slutt. Smarte... Neppe. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg vil være så pass frempå her og si nei. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Fugler er smarte dyr. Og da mener jeg ikke om papegøyer som kan "snakke". ja ei papegøye kan herme lyder, men den kan ikke konversere som oss mennesker. Ja det er derfor hermetegnene er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå