Gå til innhold

Assasins creed 2, eller Splinter cell conviction?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på hva du liker å spille det... Personlig likte jeg AC2 veldig godt, mest fordi jeg synes skyting med PS3-kontrolleren er håpløst i forhold til f.eks. PC-mus. :) (I tillegg til at jeg likte historien og spillbarheten selvsagt).

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt AC2 på pc, men det var utrolig bra på ps3, så det anbefales på det sterkeste.

SplinterCell har jeg ikke prøvd, så der kan jeg ikke hjelpe. Men igjen, SplinterCell 1+2 var utrolig bra, utrolig med underholdning der. Kjøpte Double Agent engang i tiden, men fullførte det aldri.

Meg var det ikke særlig hjelp i, hehe

Lenke til kommentar

Assassin's Creed 2 er bra det, stor verden, mye frihet, men foretrekker selv Splinter Cell: Conviction.

Er så sykt digg å spille deniable ops og snike rundt å drepe. Vil ikke spille SP før jeg får meg ny PC for å eliminere ALL lagg (får 20-30 fps, men mer i SP). Multiplayer er også gøy HVIS du spiller med andre du kjenner, triggerhappy randoms suger.

Lenke til kommentar

Spiller på pc btw :new_woot:

Vel, jeg spilte både AC1 og AC2 på PC. Funka bra det. Men begge spillene ble jo porta til PC fra konsollversjonene. Jeg kan også tenke meg at dette spille er meget bra å spille på playstation. Så hvis du har PS3 ville jeg kjøpt det der (selv om det funker meget bra på PC også).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...