Gå til innhold

Noen gode sniper spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlefield Bad Compan 2 kan nok klassifiseres som et godt sniperspill. God grafikk, destructible envirements og påvirkning av fysiske krefter på skuddene er gjør det gøy å spille sniper. Eneste negative er at du må snipe med litt dårlige våpen før du unlocker GOL sniperern eller M95 som er de beste imo også selvsagt at du ikke kan prone er litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Støtter Sniper Elite. Likte det veldig godt, men tok tid før jeg greide å sette meg inn i kontrol systemet, men veldig kult spill.

Har ikke så veldig god grafikk da, men det er definitivt et sniper orientert spill, og mye mer enn det bfbc2, mw2 og cs 1.6 er.

Lenke til kommentar

Cal of Duty. Modern Warfare 2 :thumbup: Er jo ett veldig bra sniper spill

Tviler sterkt på at det kan kalles "sniper". Det kan knapt kalles sniper, man løper rundt med våpen som ser ut som sniper rifler med scope, men der slutter jo også likheten.

Arma2 med ACE modden, med visual range på opptil 10 000 meter, vind, travel time osv.

http://www.youtube.com/watch?v=WLmHrxfpScY&feature=related

Men nå kommer jo Operation Arrowhead 29 Juni og jeg tror det kommer en pakke med begge spillene: Op. Arrowhead er frittstående så du trenger forsåvidt ikke Arma2, men det er nok en fordel med tanke på de utallige moddene.

http://www.youtube.com/watch?v=tiD-vdIl38Q&feature=fvw

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Battlefield Bad Compan 2 kan nok klassifiseres som et godt sniperspill. God grafikk, destructible envirements og påvirkning av fysiske krefter på skuddene er gjør det gøy å spille sniper. Eneste negative er at du må snipe med litt dårlige våpen før du unlocker GOL sniperern eller M95 som er de beste imo også selvsagt at du ikke kan prone er litt kjedelig.

Nei da...M24 som er den innledende riflen er helt på linje med GOL og M95. faktisk er den en mellomting mellom dem. "ikke fullt så kraftig som M95, men litt mer treffsikker og ikke like treffsikker som GOL, men hakket kraftigere." Bruker den ofte selv. Dessuten er den andre rifla du får tilgang til, SV98, kjekk til kvikke kills siden den har 10 skudd i magasinet og ladegrepet er hurtig. Med velplasserte motion mines får du så mange poeng at å få nye våpen er en kort prosess.

Men til OP:

Bad Company 2 er faktisk MYE enklere og langt mer egnet for Sniper/Recon-klassen enn Modern Warfare 2. Enorme kart, med ekstremt mange muligheter for gode sniperspots og kreativ plassering man ikke engang får ferten av i MW2. Har begge selv og spillene kan ikke sammenlignes etter min mening, regelrett utklasseres MW2 av BC2. I BC2 er det virkelig ganske vanlig å gå tom for ammo og ikke dø i løpet av runde som sniper. Du kommer til å DIGGE en god del kart i BC2. Den eneste bakdelen er kanskje den at Recon/Sniper er en klasse som til tider så populær at den til tider kan bremse angripersiden i spillets såkalte "Rush" modus. Som en følge kan det bli litt drittkasting til snipere i blant.

Ellers er Sniper Elite kult nok. Begynner å bli gammelt, men fortsatt ganske stilige effekter.

Du kan jo også prøve JFK: Reloaded, hvis du ikke synes det blir for sykt og makabert. Knøttlite spill, dårlig grafikk, men flaut nok underholdende. Spillet går rett og slett ut på å skyte JFK. Noen visninger og beskrivelser av kulebanene kommer etter du har spilt og det er egentlig disse som er det festligste med spillet.

Lenke til kommentar

Jeg bruker bare M24 og den er mye bedre en GOL og M95. ;)

Lenke til kommentar

Jeg bruker bare M24 og den er mye bedre en GOL og M95. ;)

Absolutt har møtt på mange gode recons som foretrekker M24 og den er absolutt ikke kjedelig!

Som det blir sagt kan man ikke ligge/prone noe som er et taktisk tilbaketrekk i en del situasjoner som sniper. Allikevel lurer jeg nesten på om dette kan ha vært gjort bevisst siden sniping i BC2 er såpass overlegent bla. på grunn av kartstørrelse og de mange busker, trær og høydeforskjeller man kan utnytte. Jeg tror rett og slett det hadde blitt for ubalansert hvis snipere kunne ligge.

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...