Thomhess Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei, jeg har nylig skaffet meg Headweb-konto og -programvare, og har noen spørsmål: 1. Må programvaren min være på svensk? 2. Når man kjøper filmer der (ikke leier), blir de lagret på datamaskinen eller i programvaren? 3. Er det noen tidsbegrensning på leie av film? Når du leier, hvor lang tid har du da på å starte å se filmen, og når du har begynt å se den, hvor lang tid har du på å fullføre den? 4. Er prisene på Headweb billigere eller dyrere enn andre steder? Dette var alt i første omgang, men om noen klarer å svare litt, har jeg fler på lur om det går greit Lenke til kommentar
Headweb Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei Thomhess! Nedenfor svarer vi på dine spørsmål! 1. Hvis du mener at programvaren er Headweb-programmet så skal det finnes på norsk også. 2. Kjøpefilmene lagres på datamaskinen i en mappe som du velger når du skal laste ned filmen. Vi anbefaler at filmen deretter lagres på en ekstern harddisk eller brennes ut på en DVD for å ikke gå glipp av den hvis noe skjer med datamaskinen. 3. Du kan leie en film ikveld, å starte den i, f.eks, neste uke. Fra det at du starter filmen for første gang har du en leietid på 24 timer. Du kan under den tiden se filmen hvor mange ganger du har løst til! 4. Vi har mange gratisfilmer og flere lavpris-filmer på Headweb.com. Da det er filmselskapene som bestemmer det meste med prisene på filmene ligger vi i linje med, eller litt under, de fleste andre selskap i bransjen. Bruk gjerne support-forumet på www.headweb.com hvis du har flere spørsmål så får du raskere svar! Vi ønsker deg en fortsatt trivelig kveld! Vennlig hilsen Headweb support Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Takk for svar! Jeg har lastet ned Headweb-programvaren (den som lagres på datamaskinen som et eget program), men selv om jeg befant meg på den norske siden da jeg lastet ned, er den på svensk. Jeg har kjøpt en film, så nå forstår jeg hvordan det fungerer. Punkt 3. Takk, da var det løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå