Stian216 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kult, må nok lades 2 ganger om dagen. Jeg ser ikke at jeg har behov for en slik i nærmeste fremtid. Tror jeg heller beholder Casio Protrek PRW-2000T-7ER. Solcelledrevet er gull verdt på fjelltur. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 så, noen har laget en fantasi telefon.... HVORFOR er dette et nyskapende konsept? mobilklokker er ikkeno nytt... og iphone pro ser ikke noe nyskapende ut den heller... Det er nyskapende fordi den har eplelogo. Lenke til kommentar
Isklar Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Likte denne eg. Kunne lett hatt ei slik, dersom det var mogeleg å lese/skrive meldingar på ho, og å sjå kven som ringer (og anten avslå eller, svare (dersom du har på headset)) Tenkte på å kjøpe ei bluetooth-klokke til den forrige Sony Ericssonen min for ei stund sidan, men det vart jo ikkje noko av. PS. Ein ting, berre tenk kva denne kunne gjere i skulesamanheng :S Lærarane ville jo ikkje hatt noko kontroll i det heile om kva elevane heldt på med på mobilen. Mobilen kunne like gjerne å lugge i skuffa til læraren, medan elevane sat og skreiv meldingar.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Litt spesielt at man er ute etter "å vise designferdigheter" med et produkt hvor 1/4 av overflaten skjemmes av "slide to unlock" God design bør dekke alle aspekter. Ikke bare et lite utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg