EinarEriksen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Mest for å vise sine designerferdigheter har et italiensk designstudio laget et imponerende Apple-konsept. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) er jo ikke vansklig å lage apple komsepter. bare lag noe såpestykk formet... Endret 10. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 likte faktisk den klokka.. så lenge den ikke koster 3-4 lapper kunne den vert på armen min Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 @DLNA "Mest for å vise sine designerferdigheter" Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Apropos klokkemobiler, hvorfor lager de ikke en klokketelefon med A2DP, bra minne, bra batteri og bra skjerm? Jeg tror ikke noen drar nytte av å ha en klokke med 1" skjerm, 0,3 mp kamera, 8 timer standby og 3g. Det er bare tull. Hvorfor ikke f.eks ha en 2" 320x240 px touch skjerm, droppe kamera og 3g, stappe inn en god musikkspiller med trådløs lyd, og et duganes batteri? DET er noe som folk faktisk kan bruke til noe. Det er heller ikke nødvendig å ha 0,5 cm ramme rundt skjermen heller. Om klokken er frest ut av aluminium(som i artikkelen?), kan man ha en mye bedre klokke/telefon per cm3 enn hvis den er laget i tjukk plastikk! Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja, tror ikke jeg går over til noe lignende før jeg slipper å lade batteriet daglig. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har man en iPhone (eller noe tilsvarende) fra før trenger et sånt armbåndsur bare å være utstyrt med Bluetooth. Det blir dermed en lett tilgjengelig "miniterminal" for mobiltelefonenen mens denne ligger i lomma. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Når jeg tenker meg om husker jeg en annen konsept klokke der hele reimen rundt var en skjerm. DEN var flott den...skulle ønske jeg husker hvor jeg så den... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ikke Nokia Morph du tenker på? Det er vel kanskje forresten en mobil og ikke klokke. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 denne eller denne kanskje... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 @genser: Har du fått deg gullfarget E71? *sikle* Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Den iphone pro var jo vilt elsk Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det var et artig design iallfall, og den oppfyller det viktigste punktet for en klokke. Det ser ut som det er lett å se kjapt på den og få med seg hva klokken er. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 så, noen har laget en fantasi telefon.... HVORFOR er dette et nyskapende konsept? mobilklokker er ikkeno nytt... og iphone pro ser ikke noe nyskapende ut den heller... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hva er poenget? For det første så ser det helt molbo ut, for det andre er det et håpløst konsept. Prøv å holde hånden som om du ser på klokken over en lengre periode, forestill deg så at du skal interagere med en skjerm som er plassert på hånden din. Det er både slitsomt og krøkkete. Dessuten så er vel trenden i dag at kidsa ikke lenger har armbåndsur, de har jo klokke på mobiltelefon. Har de armbåndsur så er det mer av estetiske årsaker enn noe annet. Denne iPhone Pro skal jeg ikke kommentere engang ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hurra for ei klokke som må ladast opp med kun dagar imellom. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 den iphone pro var totalt useless... hvorfor i svarte ha magsafe på en telefon? og hva skal de to greiene på sidene være godt for?!?! og skal man lage en god demo må man i det minste ha korrekt engelsk, A better audio er ikke god engelsk og den musikken fikk hele greia til å virke uproff, du hørte jo at det loopa og musikken var jævlig nok. og apple har aldri spydd ut noe såpass stygt som denne telefonen da ting så feilproposjonerte ut og alt for mye kanter/spor Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det stemmer den er uselesss fordi det er en KONSEPT KLOKKE!!! Den fins ikke men er en CGI tegning!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg