Nilsen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Her kan du få mye for pengene, Les mer Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dette er en HTPC vinner. Selv kunne jeg ha tenkt meg en slik, fungerer også bra til middels kraftige PC`er. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Linken til GameZone er feil. Den linkar til ein guitar hero-gitar. Altså er vel billigaste prisen 421,- kroner? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Spørs om hvordan holdbarheten er over tid på denne PSUen da, med tanke på at det er benyttet en del billige komponenter her. Bla MIST har jo fått en del pepper for dette, selv om PSUene deres gjorde det svært godt i tester, og måtte gjøre endringer etter press fra kundene. Men så klart, når man betaler ca 400kr for 500W, så sier det seg at de må ha spart inn et eller annet sted. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 OEM for Essential-serien er etter hva jeg har sett, Sirfa. De har pleid å være sånn enten eller. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nøyaktig hvem som har produsert strømforsyningen vet vi ikke, UL-nummeret (E313296) viser kun til Silverstone selv, men de ruger ikke på egne fabrikker. Vurderte denne til ett par PC'er jeg nylig bygde opp, men slo fra meg dette da jeg leste ett sted at det var Sirfa som produserte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå