Parafly Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Min nye maxtor 200g eksterndisk er plutselig slettet ? har brukt den i 2 mnd og lagt inn mye viktig matriale. i dag er den borte i winxp. men finner den med pm 8. har prøvd systemoppretting men der får jeg beskjed om at disken kan ikke igjenopprettes. ? har jeg virus,? bruker Norton virus 2003 oppdatert. Finnes det noen recovery/ undelite program? Har ikke satt disken opp på nytt, for da er jeg redd jeg sletter den helt. Krise Hjelp. P4 2g 3 hd 36-80-200 WinXP 1024 ram cd 52 sony dvd brenner Tecram firewire 1394 adapter Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 det ku kan gjøre er å formatere c: installere XP på nytt å se hva som skjer, under installasjonen så skal du ikke gjøre noe med de andre partisjonene bare C: men en ting lurer jeg på, når du kommer inni PM 8 for du sånn at en av partisjonen er som borte eller står de med vanlig filsystem? mulig at du kanskje må formatere hele greia, men tror kanskje ikke at det er så veldig nødvendig. håper dette hjalp deg litt videre. som du sikkert vet så har XP installasjonen sånn at du kan partisjonere og formatere disken din før installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå