MarqsK Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei Som sagt går jeg i 9. klasse og vi skal ha teknologi prosjekt hvor vi skal lage noe teknisk. Jeg må også lage en framføring ut av seks punkt: 1-Ide, 2-Skisser, 3-Materieval, 4-Arbeidsteikning og modell/prototyp, 5-Bruk av verktøy, 6-Lag produktet og jeg får karakter ettersom hvordan jeg har klart de ulike punkta. Hva syns dere jeg bør lage? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hvordan kan jeg lage det? EDIT: I googled it. EDIT2: Flere forslag? Læreren ville at vi skulle lage noe som kunne være nyttig. Endret 10. mai 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Cmon da! Jeg må begynne snart hvis jeg skal bli ferdig. Endret 11. mai 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
signii Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vi lagde lamper på ungdomsskolen. Altså: Loddet sammen ledninger, dioder, brytere og annet fancy vi fant i skapet, og lagde holder og sånn på K&H. Var også noen som lagde høyttalere.. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Miniatyr-vannkraftverk? Trenger turbin, spole, magnet, "stativ" og en del kobbertråd. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Takk for svar Skal se nærmere på noen av de, men for all del kom med flere forslag. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har en liten elektrisk motor, kanskje jeg kan lage noe ut av den? Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå