Superfisk1 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Liker dere å synge? det gjør jeg! det er fun fun fun Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Synger litt privat, når jeg er alene med datan xd synger akkurat nå jeg : P Lenke til kommentar
Superfisk1 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Haha, så kult x) Lenke til kommentar
Mazkin Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) ... Endret 13. mai 2012 av Mazkin Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Synger hele tiden i bilen og når jeg er hjemme alene. Noen ting passer seg best alene Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sant det, Bob The Blob Synger ganske mye når jeg er alene egentlig. Dusjen er vel et ganske så standard sted å ta seg en trall Pleier vel også å synge med når jeg hører en bra sang på radio, eller når jeg spiller den av på PC'en Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg synger stort sett hvor og når som helst Om morgenen for å teste ut den dype morgenstemmen, i bilen, ved pc-en, når jeg spiller gitar eller ukulele, i garderoben på skolen(når andre joiner), bare for å nevne noe. Holder meg til dype og lyse stemmer, den raspete ropinga fra rocken har jeg ikke klart enda. Holder meg til Opeth, Novembers Doom, Lamb of God, Leonard Cohen, Clapton, etc for øyeblikket. edit: Med promille kan jeg finne på å synge hvor som helst, gjerne kombinert med semiprofesjonell beatboxing(har fått mange komplimenter og "wow" for dette) Endret 10. mai 2010 av khaffner Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) edit: Med promille kan jeg finne på å synge hvor som helst, gjerne kombinert med semiprofesjonell beatboxing(har fått mange komplimenter og "wow" for dette) Beatboxing... Ble frista til å høre det. x D Endret 10. mai 2010 av AliasPenger Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Beatboxer også uten promille, kan se om jeg får opp et opptak en gang. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kudos til de som er flinke til å beatboxe, like god til å beatboxe som til å snakke fransk. Jeg snakker ikke fransk. Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Beatboxer også uten promille, kan se om jeg får opp et opptak en gang. (Y) Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg spiller gitar og synger en del for meg selv. Har gjort det i ca et år nå. Får høre at jeg synger litt småsurt, da. Men det kommer seg forhåpentligvis etterhvert=P Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Synger i mannskor og generelt dagen lang. Sjekk gjerne ut: http://org.ntnu.no/opogfraem/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå