SoFreshNSoMean Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei Jeg har dette hovedkortet, men får ikke aktivert 1600 mhz ram. Rammen jeg benytter blir klokket ned til 1333. Jeg har gått inn i bios og satt ram hastighet til 1600 mhz og har også brukte auto overklokkingen som finnes på hovedkortet. Likevel går rammen på 1333. Noen som har noe forslag til hva feilen er? Rammen min skal være kompatiel med HK ifølge listen til asus. Lenke til kommentar
crabster Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Auto overclockingen setter ramen din til 1333, så kjør auto overclock, så sett ramen manuelt til 1600, så skal det funke. Endret 13. mai 2010 av crabster Lenke til kommentar
SoFreshNSoMean Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Auto overclockingen setter ramen din til 1333, så kjør auto overclock, så sett ramen manuelt til 1600, så skal det funke. Takker. Fant det ut får jeg så svaret ditt. Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Mener ikke å bumpe en gammel tråd, men hvis du kjører MSI Overclocking Genie burde du lagre overklokkingen som en profil istedenfor å endre den direkte etter at du har brukt Genie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå