[email protected] Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Prøver å koble til et trådløst nett på jobben. Har passord og alt, men når man trykker koble til og skal taste inn passord får jeg: WPA godkjenning mislykkes. Forslag til hvordan man kan løse dette? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 etter mye grubling, fundering og filosofering har jeg kommet fram til at jeg ønsker å gi denne tråden en såkalt bump. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Du vet at alt som må settes opp er satt opp? Det er ikke f.eks. noe MAC-adresseregistrering som skal til, el.l.? Antar at du har fått infoen du trenger av nettverkansvarlig. Du får feilmeldingen før du taster inn passordet? 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Du vet at alt som må settes opp er satt opp? Det er ikke f.eks. noe MAC-adresseregistrering som skal til, el.l.? Antar at du har fått infoen du trenger av nettverkansvarlig. Du får feilmeldingen før du taster inn passordet? Fått brukernavn+pass. Det skal holde. Ikke noe problem å komme på med laptopen. Får den før jeg får tastet inn noe ja. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Kanskje du må sette opp noe før du prøver å koble til? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Er strengt tatt det jeg spør om.. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Du må nesten spørre internettanvarlig hvordan du skal koble inn med n52. Siden du fikk brukernavn og ikke internettnavn så må du gjøre noe instillinger. Spør hvilket serfikat mobilen må bruke eller hvilke innstillinger mobilen må gjennom, det er ikke bare bare. Får meg år jeg skal koble inn på Høyskolens eudoram nettverk følger jeg denne guiden: https://wiki.hio.no/index.php/Eduroam_i_Symbian_Series_60 Og da stuser jeg også over at du har brukt laptopen til å komme inn på internett uten noe nettverksendringer. Må være noe galt med mobilen isåfall ... Endret 15. mai 2010 av Ky_kun Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Du må nesten spørre internettanvarlig hvordan du skal koble inn med n52. Siden du fikk brukernavn og ikke internettnavn så må du gjøre noe instillinger. Spør hvilket serfikat mobilen må bruke eller hvilke innstillinger mobilen må gjennom, det er ikke bare bare. Får meg år jeg skal koble inn på Høyskolens eudoram nettverk følger jeg denne guiden: https://wiki.hio.no/index.php/Eduroam_i_Symbian_Series_60 Og da stuser jeg også over at du har brukt laptopen til å komme inn på internett uten noe nettverksendringer. Må være noe galt med mobilen isåfall ... Det jeg også lurer på, men gidder virkelig ikke sende den inn en gang til. Har vel vært inne 2 ganger nå. Men takk for nyttig link! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå