Gå til innhold

Koble til WPA på n52

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet at alt som må settes opp er satt opp? Det er ikke f.eks. noe MAC-adresseregistrering som skal til, el.l.? Antar at du har fått infoen du trenger av nettverkansvarlig. Du får feilmeldingen før du taster inn passordet?

Fått brukernavn+pass. Det skal holde. Ikke noe problem å komme på med laptopen.

Får den før jeg får tastet inn noe ja.

Lenke til kommentar

Du må nesten spørre internettanvarlig hvordan du skal koble inn med n52. Siden du fikk brukernavn og ikke internettnavn så må du gjøre noe instillinger. Spør hvilket serfikat mobilen må bruke eller hvilke innstillinger mobilen må gjennom, det er ikke bare bare.

Får meg år jeg skal koble inn på Høyskolens eudoram nettverk følger jeg denne guiden:

https://wiki.hio.no/index.php/Eduroam_i_Symbian_Series_60

Og da stuser jeg også over at du har brukt laptopen til å komme inn på internett uten noe nettverksendringer. Må være noe galt med mobilen isåfall ...

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Du må nesten spørre internettanvarlig hvordan du skal koble inn med n52. Siden du fikk brukernavn og ikke internettnavn så må du gjøre noe instillinger. Spør hvilket serfikat mobilen må bruke eller hvilke innstillinger mobilen må gjennom, det er ikke bare bare.

Får meg år jeg skal koble inn på Høyskolens eudoram nettverk følger jeg denne guiden:

https://wiki.hio.no/index.php/Eduroam_i_Symbian_Series_60

Og da stuser jeg også over at du har brukt laptopen til å komme inn på internett uten noe nettverksendringer. Må være noe galt med mobilen isåfall ...

Det jeg også lurer på, men gidder virkelig ikke sende den inn en gang til. Har vel vært inne 2 ganger nå.

Men takk for nyttig link!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...