Moal Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hallo, har et problem med Excel. Hver gang jeg skal åpne et dokument, får jeg opp en feilmelding hvor det står, "Det oppstod en feil da programmet ble sendt til programmet". Jeg har prøvd å søke om dette på google, men ingen tydelige svar var å finne. Jeg har også prøvd å reinstallere office, men til ingen nytte. Skal også nevnes at det er kun Excel som ikke fungerer, alle de andre office programmene fungerer optimalt. Takk på forhånd Excel problem.bmp Endret 14. mai 2010 av Moal Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Prøv å fjerne oppsettet i Registry etter å ha avinstallert office pakken. Installer på nytt. Eller: Har du forøvrig Nokia/Sony Ericcson PC suite så er det et kjent problem at disse sår inn i office pakken. Fjern denne om du har det installert. Endret 10. mai 2010 av Cubicle Dude 1 Lenke til kommentar
Moal Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Tusen takk, dumt spørsmål, men hvor finner jeg "registry"? Har ikke nokia/sony suite. Endret 10. mai 2010 av Moal Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Tusen takk, dumt spørsmål, men hvor finner jeg "registry"? Har ikke nokia/sony suite. Hei Skriv regedit i kjør vinduet. Ikke rot her om du er usikker. Få heller en venn som kan dette litt bedre. Verste senario er at din pc rotes til skikkelig. En annen løsning kan være denne: Åpne Verktøy-Mappealternativer-Filtyper i Utforsker Finn XLS Markèr denne og velg avansert Markèr Åpne under Handlinger og velg rediger. Fjern haken på Bruk DDE Under "Program som utfører handling" legger du til "%1" på slutten: "C:\Programfiler\Microsoft Office\Office12\WINWORD.EXE" /n /dde "%1" Her er det mulig at du må fjerne "/dde". Se link for mere info fra Microsoft: http://support.microsoft.com/kb/162059 Endret 11. mai 2010 av Cubicle Dude 1 Lenke til kommentar
Moal Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Da har jeg endelig klart det. Tusen takk for å lede meg i riktig retning av "regedit". Brukte denne guiden til slutt, men igjen, takk for all hjelpa. Ville aldri klart det uten din hjelp. Endret 13. mai 2010 av Moal Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sett denne som LØST i topic. Så kan andre ta del i din erfaring om lignende saker dukekr opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå