Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating og seriøsitet...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg syns aldri det er noen god ide å prøve å finne seg kjæreste på nett, men om du absolutt skal gjøre det, så prøv på andre steder og bli kjent med folk på nettet ordentlig, før du eventuelt begynner å tenke på å bli sammen med de...

både søstra mi og ei veninne av meg har funni seg kjæreste på nett.. men det var liksom ikke meninga.. de var venner en stund først også ble de sammen tilslutt..

og de nettstedene det er snakk om er vampirefreaks.com og world of warcraft :p

og når dere begge bare ser på hverandre som potensielle kjærester, så trur jeg det er mange egenskaper som blir oversett :/

men det er du som velger det, men jeg hadde prøvd å bare fått meg venner først, også sett senere hva som hadde skjedd..

Endret av kaolla89
Lenke til kommentar

Jeg driver litt med nattding, og har egentlig ikke så mye god erfaring derfra. De fleste jentene på min alder og 1-2 år yngre er(15-17 år), i mangel av et bedre ord, fjortiser, og jeg klarer ikke å finne noen jeg liker. Jeg har fått meg noen gode venner på nett da, f.eks. to av mine beste venninner fant jeg der.

Lenke til kommentar

Er kanskje sånn for mange menn/gutter, at jo mindre sex de har jo mer tenker de på det.

Og jo mindre kontakt med jenter/damer jo mindre vet de hvordan de skal oppføre seg.

På den annen side så sier de kanskje rett ut hva de ønsker. Er jo greit å forholde seg til det.

Du får prøve å treffe folk i omgivelser/inne på tema du liker deg, så du treffer en likesinnet.

Liker du sangere, får du gå i kor. Liker du hunder får du gå på dressurkurs. Liker du du deg inne får du gå på bridgekurs osv.

Eventuelt gå på noe som menn liker, og du synes er ok. Ta med en venninne for sikkerhets skyld ;)

P.S. Kanskje lurt å vente med sex til du har truffet kamerater eller familie. Så får du lettere se hvordan han egentlig er, først.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...