Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating og seriøsitet...

Anbefalte innlegg

Jeg er singel, og vært på forskjellige nettkanaler, og prøvd å bli kjent med menn. Men får et inntrykk at mange er kun sexuellt motivert....Noen andre som har erfaring med nettdating, og har tips å gi.... Er det mange som kun er ute etter å havne i buksa? eller er disse personene ute etter mer, selv om de snakker om sex hele tiden? Jeg forstår meg ikke på dem ? ......

Noen som har litt tips å gi til meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du får følelsen av at det kun er seksuelt motivert, og det ikke er det du leter etter, så kan du bare droppe dem?

I de fleste tilfellene vil du ha rett. Med mindre det er deg og dine antenner det er noe alvorlig galt med :p

Lenke til kommentar

Vel, ha en profil som viser hva du klart og tydelig ønsker, og dropp de som kun snakker om sex eller lignende. Ikke vær passiv, ta kontakt med gutter som virker interessante, du må lete litt selv også.

Jeg fant forøvrig kjæresten min via en nettdatingside. ;)

Lenke til kommentar

Nettdating har noen fellestrekk med å gå ut på byen; du finner alle slags mennesker der, både de som bare er ute etter sex, de som er der for å hygge seg og de som er ute etter seriøse forhold. Man skulle tro at nettdating var en arena hvor sistnevnte gruppe var i flertall, men dessverre er det flere og flere av førstnevnte gruppe som gjør seg gjeldende der. Synes dette er synd, de som bare er ute etter én ting får nettdating til å fremstå som et kjøttmarked, noe som skilte nettdating fra det å gå ut på byen tidligere. For nettdating er en glimrende mulighet til å bli kjent med personer du kanskje aldri hadde møtt på andre steder.

Selv er jeg i sistnevnte kategori, men legger merke til at det kun er menn som er slik... Ei venninne får minst 50 meldinger HVER DAG med slibrige forespørsler og useriøse hentydninger. Som mann skammer jeg meg faktisk litt over at enkelte av mitt kjønn kan opptre slikt på nett, på andre arenaer ville slik oppførsel vært direkte uhøflig (og hadde muligens aldri skjedd).

Ville vel bare si at man skal ignorere dem som bare er ute etter én ting, man ser det ofte utifra profilen eller første melding man får, og heller lete opp de virkelige diamantene der ute, det finnes seriøse menn der ute også! Lykke til videre ihvertfall! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er singel, og vært på forskjellige nettkanaler, og prøvd å bli kjent med menn. Men får et inntrykk at mange er kun sexuellt motivert....Noen andre som har erfaring med nettdating, og har tips å gi.... Er det mange som kun er ute etter å havne i buksa? eller er disse personene ute etter mer, selv om de snakker om sex hele tiden? Jeg forstår meg ikke på dem ? ......

Noen som har litt tips å gi til meg :)

Hei.Er synd at det skal være sånn,dei er nok bare ute etter en ting,når dei bare snakker om sex.

Så jeg er enig med PolarCow,men du kan prøve ut sukker,for der står hva folk er ute etter,også kan du skrive foreskempel dette her på profilen din,hvis du e ute etter "sengevals" el nå i den familien, kommer du raskere til "målet" ved å hoppe over denna profilen.

Også selvfølige skal du bli respektert for den du er.Så lykke til vidre ordner for snille jenter vettu:)

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du?

Ja de fleste gutter er ute etter sex, det er slik vi er programmert, lurer på når jenter skal slutte å gnåle om dette.

Prøv å prat med et par stykker du, fleste parten av oss er rimelig hyggelige :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du?

Ja de fleste gutter er ute etter sex, det er slik vi er programmert, lurer på når jenter skal slutte å gnåle om dette.

Prøv å prat med et par stykker du, fleste parten av oss er rimelig hyggelige :ph34r:

Hør på hva du seier,du syns det er barnslig av ho,at ho klager på sånne ting.

Men ta og les hva ho skriver,for hun er ute etter et forhold,og da må ho bli respektert for det ho ønsker.

Og da har ikke hun noen intersse og prate med en gutt, som er bare ute etter og få seg noe vettu.

Så jeg spør hvor gammel er engentlig du,som ikke klarer og respektere hva ho ønsker?

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du?

Hør på hva du seier,du syns det er barnslig av ho,at ho klager på sånne ting.

Men ta og les hva ho skriver,for hun er ute etter et forhold,og da må ho bli respektert for det ho ønsker.

Og da har ikke hun noen intersse og prate med en gutt, som er bare ute etter og få seg noe vettu.

Så jeg spør hvor gammel er engentlig du,som ikke klarer og respektere hva ho ønsker?

Du kaster ordet respekt rundt som en badeball. Hvor gammel jeg er, er helt irelevant, egentlig fikk jeg veldig lite lyst til å svare på svaret ditt. Men så fant jeg ut at du kanskje kan lære noe, så da klarer jeg ikke dy meg.

Det å forvente respekt, går ikke. Respekt, som i og for seg er et rimelig løst begrep, er noe du får over tid /handling.

Du og OP setter også alle gutter i en bås, noe som gir dere veldig liten kredibilitet i mine øyne. Så gå i dere selv, før dere dømmer alle andre.

/Det er sent, og jeg er helt utslitt, men håper dette gav noe mening.

Lenke til kommentar

Er ikke dette også å sette gutter i bås? :whistle:

Ja de fleste gutter er ute etter sex, det er slik vi er programmert, lurer på når jenter skal slutte å gnåle om dette. [...]

Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte.

Lenke til kommentar

Nettdating er kjempebra, men nettdatingsidene er dårlige, fordi de er ofte dyre og har et begrenset antall brukere. Det beste er nok nettby, som lar en finne personer i riktig alder og lese dems profil, og alle er somregel åpen for et "hei"-brev.

Når det kommer til sex er dette avhengig av aldersgruppen, er man 18 og ser etter en 18-25 år gammel gutt må man finne seg i at sex er kanskje det eneste gutten tenker på, men sex eksluderer ikke et forhold. Snakker vi om 35+ aldersgruppen så er menn som bare tenker på sex, ikke annet enn søppel.

Lenke til kommentar

Nei, der tar du veldig feil, selv om det virker som om du virkelig tror du har svaret på alt.

Bare tro at du kan omgå biologien din, du.

Haha, det er ikke biologien vår, det er vårt kjære samfunn.

,,,

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...