Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mistanke om at dama er utro

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har eit spørsmål til alle her inne... Om du har mistanke om at dama di er utro, er det då greit å bruke passordet til ho på Nettby for å finne det ut?

Joda veit at det er misbruk av tillit, men når eg var på besøk med ho i helga så unngikk ho å fortelle at ho var sammens med meg. Han ho snakka med spurte kven ho hadde på besøk, men ho sa ho kunne svare på det spørsmålet etter eg hadde føre heim igjen....

Fekk aldri et godt svar, men i det siste har ho også fjerna der ho skreiv kor mykje ho elska meg å sånne ting... Og ho sa til meg at ho berre sa ho va singel til folk på kødd...

Beklager om det her var rotete skrevet... Men akkurat no så flyge alle rare tanke i hovudet mitt...

Uansett, takk for at dykk tok tid til å lese det her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allerede nå har du minimalt med tillit til henne, da ser jeg ikke helt hvorfor dere fortsatt er sammen. Du må få det bekreftet at hun er utro, for å ha en gyldig grunn til å gjøre det slutt med henne?

Jeg ville også trodd at hun hadde andre, og hun har nok mistet mye av interessen. Man fjerner ikke "jeg elsker deg/navn" uten videre, og kødde om at hun er single? Hun prøver også å skjule at dere er sammen virker det som.

Hva gjør du om du logger deg inn og det viser seg at hun ikke hadde andre, i hvert fall ikke på nettby? Hun virker ikke spesielt skarp, hvis hun flørter med andre på nettby og samtidig lar deg ha tilgang.

Lenke til kommentar

Hvis hun vil være drittkjerring så dump henne bare. Hun virker ikke som noe å samle på, trenger ikke sjekke profilen hennes av den grunn. Du burde seff ta en samtale med henne å prøve ordne opp i hva det nå måtte være, men hvis hun ikke gidder å gi deg noe ordentlig svar så ser jeg ingen grunn til å gidde å kjempe for det.

Lenke til kommentar

Enig med de over meg. For oss utenforstående virker det som at hun er på vei ut av forholdet, eller at det i det minste er noe som skurrer. Snakk med hun og få en forklaring før du logger deg inn på kontoen hennes. Er du ikke fornøyd, så ville jeg slått opp. Jeg ville ikke funnet meg i slikt.

Lenke til kommentar

Tusen hjertelig takk for alle gode svar eg har fått :)

Ho har no fjerna der det stod at ho hadde kjæreste å lagt inn alltid kjekt å få brev med folk. Ho har kun satt meg som bestevenn fordi ho ville holde forholdet vårt litt skjult, men eg har no fått møtt vennane til ho så det er kun familien som ikkje veit om oss. Å tydligvis alle gutta som er single..

Eg kan og legge til at ho er berre 20 år og eg er som sagt 30, men eg har spurt ho om det er derfor ho vil holde ting skjult, men det har ho sagt nei til, men den biten tvilar eg sterk på.

Eg har snakka med bestekompisen hennar, og han har ikkje hørt ho har sagt noko stygt om meg eller den slags ting, for dei har veldig god kontakt. Så han var veldig overraska over at det her kunne skje.

Eg skal til byen der ho bor i morga ca 2 tima med buss for å få en forklaring på det her, å får eg ikkje eit klart erlig svar så er det over og ut! Eg taklar ikkje å leve med ein person som vil såre meg på den måten her.

Eg gav ho heile mitt hjerte å støtta ho heilt sidan oss blei ilag å det er berre 1 1/2 månad sidan no, men ho trakk det rett ned i dass :cry:

Lenke til kommentar

Vel, skal ikke gi deg noe råd, men i allefall, ikke logg deg inn med hennes bruker osv (gå litt bak ryggen) for å finne ut av ting. Da kommer du garantert til å "tape" bruddet.

Uansett lykke til, men ser også ut for meg at hun er på vei bort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...