Gå til innhold

Prat rundt Fable 2

Anbefalte innlegg

Jeg fikk dette geniale spillet i posten før helga og har fått spilt det litt nå. Jeg synes det er utrolig kult. Har ikke kommet så langt, bare til første byen hvor jeg endte opp å jobbe litt som smed.

Noen andre her inne som spiller det? (Hva er Fable II?) Kom jo i 2008, men er det noen som fremdeles spiller, har spilt eller som meg: nettopp kjøpt det... hva synes dere?

Jeg slo på onlinefunksjonen i første byen og en helt tilfeldig fremmed dumpa 100 000 gull til meg. Ødela ganske greit økonomien i spillet da jeg som helt fersk kan kjøpe akkurat det jeg har lyst på. Jeg endte opp med å kjøpe nye våpen og invisterte faktisk; kjøpte opp noen butikker og baren.

Karakteren min er en gutt, hvordan han blir er litt usikkert ennå :D Jeg synes i alle fall at Lionhead har truffet spikeren på hodet og etter hva jeg skjønner kommer Fable 3 til høsten.

Onlinedelen er noe begrenset etter hva jeg skjønner. Man kan joine andre eller motsatt men personen som joiner blir da mer som en leiesoldat som bortsett fra penger ikke tar med seg noe tilbake til sin egen karakter, stemmer det?

GT min er omfglolplix

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et morsomt øyblikk i går... Kom til oakfield hvor jeg fikk en quest at jeg måtte godgjøre meg med innbyggerene. Endte da opp med å få en del homoer og bifile på nakken (min char er nå en mann), og en ble ekstra slitsomt. Så i håp om å fornærme han gav jeg han en beggars ring... men det feilslo og jeg tror vi endte opp i en slags relasjon. Han ble iaff med over alt og jeg ble rimelig lei. Jeg prøvde å drepe han i byen(politiet var kjappe) og jeg fikk han til å være dødsredd meg. Han hang fremdeles på meg.

Etter å ha lest i manualen så kunne de skilles, men det tok jo år og dager... så da dro jeg tilbake til oakfield, labba ned på stranda og BANG: headshot!

Litt morsomt, hehe, kan jo relateres til real life :D

hører med at jeg måtte gjøre opp for meg, 500gold eller drepe 4 tyver. tok tyvene lett da de også gir XP! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...