miewem Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei, sliter veldig med at stedet jeg skriver på hopper fram og tilbake i setningene når jeg skriver. Altså at når jeg skriver et sted, så hopper tastaturet og jeg skriver plutselig midt i et ord i en annen setning. Noen som kan hjelpe meg med dette? Er fryktelig irriterende nå som eksamensinnspurten er her! Tusen takk:) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Og du sitter ikke på en bærbar hvor du plutselig toucher borti mus-padden? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Bærbar? Det mest kjente problemet er at du legger hånda på touchpaden, sånn at du trykker et annet sted i teksten... Lenke til kommentar
miewem Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Jo, har en bærbar, men har forsøkt å slå av touchpaden, men det virker ikke som om dette hjelper, kan det være noe annet som er galt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sikker på at du fekk slått av touchpaden? Det er eit vanleg problem når touchpaden er på. Skjer det i alle programmer? Lenke til kommentar
miewem Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Kanskje jeg ikke fikk det til, kunne du forklart hvordan man gjør? Er i alle programmer ja! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Du sjekker jo kjapt om du fekk slått den av ved å teste touchpaden. Kan du styre musa så er den på. Har du ein touchpad kontroller i systray nede til høgre på oppgåvelinja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå