Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)

nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig behagelig å høre på. Blir alikevel litt kjedelig, og dem når ikke helt opp.

6/10

Fortsetter med en av favorittlåtene mine fra Blood Sugar Sex Magic

5/10

Det blir litt monotont i lengden, sangen når ingen betydelige høyder. Det høres for mye ut som en jam-session. Som bakgrunnsmusikk fungerer det greit, men når du fokuserer kun på sangen blir den litt kjedelig.

http://www.youtube.com/watch?v=2h9ZH8Ge_TE

Lenke til kommentar

Bastard Priest - Under the Hammer of Destruction

0:00 - Lurer på hvordan denne sangen er

0:05 - Denne tror jeg er bra!

0:11 - Hva i svarte helsike *skrur ned volum*

0:13

tumblr_lmg59um7ra1qzyufx.jpg

Denne sangen gjorde så jeg kjente en hodepine incoming :( Alt for raske trommer og den jævla skrikinga, hva skjer med det? Er det ikke meningen at andre skal høre hva man synger om?

Nei, dette likte jeg ikke :S 1/10

Nå til en episk godbit:

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Kommenterer litt underveis, siden sangen er så lang. Nå har jeg hørt litt over 2 minutter. Dritkjedelig så langt. Stygg gitarsound. 3 minutter. Fortsatt det samme kjedelige riffet. Skal det snart skje noe her? Vurderer å spole for å se. 3 min 30 sek, nå kom det endelig en ny lyd i alle fall. En bakgrunnslyd som høres ut som et jetfly som passerer et stykke unna. 4 minutter. Fortsatt kjedelig gitarriff med jetfly. Jeg begynner å lure på hvordan noen kan like dette? Og, kan de som lager sånn "musikk" tjene noe på det? Forøvrig virker det drittkjedelig å spille (jeg spiller selv). Endelig skjer det noe. Etter nesten 5 minutter kommer det inn litt bjeller, trommer og vokal. Fortsatt forholdsvis kjedelig. Alt er så langdratt. Nei, dette var ikke noe for meg. Finner ikke noe positivt, så jeg velger å ikke sette karakter engang.

Kjører på med ny, norsk thrash. De holder forøvrig på med sitt første album, som blir produsert av Flemming Rasmussen (som produserte Ride The Lightning, Master of Puppets og ...And Justice For All av Metallica)

http://www.youtube.com/watch?v=35BlA1raZI4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...