Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)

nybb

Anbefalte innlegg

Å gud, Billy Talent er så hinsides ræva. Ekkel produksjon, dårlig vokalprestasjon og refrengteksten er så dårlig at jeg nesten blir irritert når jeg hører den. Soloen som kommer etterhvert er ikke akkurat mye å skryte av den heller. Nei, lukter 1/10 det her.

http://www.youtube.com/watch?v=wJHR7mE5QoM

Kanskje litt på kanten med tanke på at det er rock/metal rangering, men fet låt uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig hvordan all metal hardere enn Iron Maiden og Tokio hotel får 1/10 :nei:

Jeg for min del takler ikke å lytte til death metal, black metal, metalcore, og andre sjangere som benytter seg av growl/screamvokal, samt enorm overdrivelse på alle instrumentene (finnes selvsagt unntak)

Det første kriteriet for å få en 2/10, er at sangen skal være hørbar. Mye av musikken du poster Anulaibar, er helt forferdelig i mine ører.

Men jeg hører ganske mye kraftig metal. F.eks. Metallica og Slayer. Ikke at det er sykt kraftig, men det er litt hardere enn Tokio Hotel :)

Det er rett og slett snakk om sjangerbom her.

Lenke til kommentar

Helt enig i at dette er god bakgrunnsmusikk! Utrolig chill sang, alltid greit å ha en sånn instrumental i bakhånda :)

7/10

Enig med nybb, kan ikke fordra growling. Det ødelegger hele forbanna sangen hvis det i det hele tatt er noe å ødelegge.

Smaken er som baken, aksepter det eller fortsett å klag. Du vil ikke greie å tvinge meg til å høre på death metal uansett.

http://www.youtube.com/watch?v=YWr-HtpTOyI

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

Artig hvordan all metal hardere enn Iron Maiden og Tokio hotel, konsekvent får 1/10 :nei:

Er den typen folk som fant ut at den andre tråden "ikke var nok, for det var så mye drit der".

Artig hvordan all metal hardere enn Iron Maiden og Tokio hotel får 1/10 :nei:

Jeg for min del takler ikke å lytte til death metal, black metal, metalcore, og andre sjangere som benytter seg av growl/screamvokal, samt enorm overdrivelse på alle instrumentene (finnes selvsagt unntak)

Det første kriteriet for å få en 2/10, er at sangen skal være hørbar. Mye av musikken du poster Anulaibar, er helt forferdelig i mine ører.

Men jeg hører ganske mye kraftig metal. F.eks. Metallica og Slayer. Ikke at det er sykt kraftig, men det er litt hardere enn Tokio Hotel :)

Det er rett og slett snakk om sjangerbom her.

Nettopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...