Pliscin Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Litt kjedelig, men også litt kul, grei gitarsolo 6/10 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Bra sang, men hørt om mye tyn på denne musikken pga innholdet. Personlig er jeg enig i denne kritikken. Twerking i metall passer ikke. Men nå rater jeg sangen. 7/10 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Synes denne var litt ensformig og kjedelig, tyvärr. 4/10 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) 9/10 Gojira er fantastisk Endret 5. desember 2016 av PgUp Lenke til kommentar
Tanke Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Blandet opplevelse. Spennende, men skrikingen er irriterende. 6/10 Endret 5. desember 2016 av Tanke Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Litt for rolig for min smak. 4/10. Lenke til kommentar
Tanke Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Ikke verst, men litt sterilt lydbilde. Det mangler sjel. Og da hjelper det ikke å brøle. 7/10 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Ganske kjedelig imo 3/10 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Nei, dette falt ikke i smak. 2/10 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Egentlig ikke min greie, men er noen fete partier her og der. 6/10 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Ikke så verst. Gir den 6/10 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Ikke den beste architects sangen, likte de bedre når de var litt mer mathcore. Men såklart ikke dårlig musikk. 7/10 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Ikke ræva, men vokalene var ikke min greie 4/10 Ganske så lett låt, får kanskje poste noe tyngre neste gang Endret 12. desember 2016 av Pubé Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Akkurat mykt nok - akkurat rocka nok. Sjekkes ut på Spotify, definitivt! 7/10. Mitt favorittband: Lenke til kommentar
thyes Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Chill låt! 7/10 Sjekka ut siste til Metallica i dag, ble nesten blåst av stolen her! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Metallica er bra. Er faktisk ganske fornøyd med det siste albumet. 7/10 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Trodde det skulle være mer brølende vokal etter riffet å dømme, men ble ikke direkte skuffet heller. Litt tam egentlig, tror jeg ville blitt fort lei sangen. 5/10 https://youtu.be/QLTFgo2Z1EE R.I.P Layne Staley Bury me softly in this womb I give this part of me for you Sand rains down and here I sit Holding rare flowers In a tomb, in bloom Down in a hole and I don't know if I can be saved See my heart I decorate it like a grave You don't understand who they Thought I was supposed to be Look at me now a man Who won't let himself be Down in a hole, feeling so smallDown in a hole, losing my soulI'd like to fly, But my wings have been so denied Down in a hole and they've put all The stones in their place I've eaten the sun so my tongue Has been burned of the taste I have been guilty Of kicking myself in the teeth I will speak no more Of my feelings beneath Down in a hole, feelin' so small Down in a hole, losin' my soul I'd like to fly but my Wings have been so denied Bury me softly in this womb Oh I want to be inside of you I give this part of me for you Oh I want to be inside of you Sand rains down and here I sit Holding rare flowers (Oh I want to be inside of you) In a tomb, in bloom Oh I want to be insideDown in a hole, feelin' so small Down in a hole, losin' my soul Down in a hole, feelin' so small Down in a hole, outta control I'd like to fly but my Wings have been so denied Endret 16. desember 2016 av Pliscin Lenke til kommentar
ILunde Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Fantastisk som resten av Unplugged albumet. 9/10 I see the world Feel the chill Which way to go Windowsill I see the words On a rocking horse of time I see the birds in the rain Oh dear dad Can you see me now I am myself Like you somehow I'll ride the wave Where it takes me I'll hold the pain Release me Oh dear dad Can you see me now I am myself Like you somehow I'll wait up in the dark For you to speak to me I'll open up Release me Release me Release me Release me Endret 16. desember 2016 av ILunde Lenke til kommentar
Tanke Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Ikke min greie, men vanskelig å utsette noe på det 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå