Sebby Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 "Blood Brothers" er absolutt en sikker vinner, og den slo an på konserten forleden også. Synd det er dårlig kvalitet på det live-klippet du postet, er egentlig en veldig bra sang.https://www.youtube.com/watch?v=OtNfC6Jo8Rw Lenke til kommentar
thyes Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Dette falt i smak! Falt såpass mye i smak at den ble lagt til på Spotify 7/10 Poster en sang fra et av mine favorittband, som jeg har ventet på nytt album fra i ganske nøyaktig 10 år.. håper plata kommer til neste år ihvertfall! https://www.youtube.com/watch?v=Noz6-KaT4fA 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Eg skjønner i det hele tatt ikkje korfor folk er så begeistret for Ghost. Ett middelmådig band som lager kjedelig musikk. Uten imaget så tror eg de aldri hadde kommet noested. Har sett de live 5 ganger på foskjellige festivaler, og konserten på Fredriksten på fredag er den dårligste, så no er det snart slutt på moroa 3/10 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Du snakker om at ghost lager kjedelig musikk, så poster du det greine der? Da tror jeg ikke vi var på samme konsert hvis du synes den på Tons of Rock var den dårligste, fordi den var fantastisk! 1/10 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Den startet som en helt ok sang, men ble litt for "episk" for min del, det skjedde liksom veldig mye sært her. Fra midtpartiet ble det for mye lyse toner fra vokalisten, not my cup of tea. 3/10 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Joda, kul musikk. Kan ikke fordra vokalen da. 6/10https://www.youtube.com/watch?v=GxAIsZldltA Lenke til kommentar
Patton Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Dette var en jævla kul sang. Progressiv uten å bli altfor instrument-wankery, med noen artige vrier her og der. 8.5/10. Likte det så godt, at jeg tror jeg må sjekke ut mer av Leprous. Endret 30. juni 2016 av Patton 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Kul sang. Ikke fan av vokalen, men den var ikke så ille og musikken overveide det godt i denne! Likte spesielt den deilige gitarsoloen midt i sangen. 8/10 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Den der var faktisk drit fet, går rett i lista mi på spotify. Elsket gitarene! 8/10 Min favoritt fra Gojira Endret 30. juni 2016 av Ownbeef Lenke til kommentar
thyes Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Gojira er fette rått, som vi sier her i nord norge! 8/10 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Hørt veldig lite på Mastodon, men dette var ganske kult 7/10 Lenke til kommentar
Dilletatio Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Går i Spotify lista!7/10 Endret 3. juli 2016 av Dilletatio Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) White Stripes er fett 7/10 Sangen begynner på 1:15 Endret 3. juli 2016 av Ownbeef Lenke til kommentar
thyes Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg er i en Whitechapel-periode for tida, så den kunne ikke passet bedre Vokalen til Bozeman er bare helt sinnsyk, han høres ikke menneskelig ut Det er dog ikke en av mine favoritter, men kul låt likevel! 7/10 Lengden på denne er kanskje litt drøy, men om du har god tid så hør hele. Om ikke, så er det råeste partiet fra 13:00 og ut. Jeg får gåsehud av den delen av sangen. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Det der var DRITFETT! går definitivt inn på lista mi, skal sjekke ut det bandet der videre! 10/10 Elsket det nye albumet til Gojira, så poster denne 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Godt å høre Har ikke hørt på Iced Earth på årevis selv, så det var digg å plukke fram igjen. Gojira, franskmenna som kan leksene sine. Skal muligens se dem i slutten av måneden. 8/10 Følger opp med en av mine favoritter fra dem Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Veldig god sang av maiden, har ikke hørt så mye på den før. 7/10 ble i Maiden humør nå, her er en av favorittene mine Denne sangen er utrolig sterk, og Steve Harris er en fantastisk låtskriver. Er en sang mange kan kjenne seg igjen i, og får en til å sette pris på enkelte ting her i verden. En av mine all time favoritter.. Godt å høre Har ikke hørt på Iced Earth på årevis selv, så det var digg å plukke fram igjen. Gojira, franskmenna som kan leksene sine. Skal muligens se dem i slutten av måneden. 8/10 Følger opp med en av mine favoritter fra dem Bra sang, ikke satt meg så mye inn i bandet eller sangen, men hører at det er kvalitet i lufta, og jeg er åpen for å utforske mer av dette bandet. 7/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå