Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)

nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VoiVod - skjelden og aldri har ett band vore så forut for sin tid. Klasse!

Voivod? Det er jo Vektor som var forrige band. Åpenbart inspirert av Voivodlogoen, og progressivt, men bandet låter jo ikke veldig likt som Voivoid. RImelig forskjellige greier.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Voivod? Det er jo Vektor som var forrige band. Åpenbart inspirert av Voivodlogoen, og progressivt, men bandet låter jo ikke veldig likt som Voivoid. RImelig forskjellige greier.

Oups, my bad :green:

Tydelig at det er for lenge siden eg har tatt frem Voivod-vinylene mine. Eg var sikker på at det var Voivod sin logo eg såg, sjølv om eg ikkje kjente igjen verken platecover eller sang. Men det er jo så lenge siden :innocent:

Men Vector var fett som faen det, ratingen står uansett. Eg må visst få tak i en plate eller to og høre mere :thumbup:

Lenke til kommentar

Tja... Hva skal man si om denne slags musikk da? Artig tekst og bruk av fiffige folketoner. Litt sånn rocka attitude fremfor normen som bruker å være I metall drakt for tida. Hørte at ei av låtene deres var en slæger på nrk p1 for noen år siden...som er interessant.
Alt i alt må jeg tildele låta rundt omkring 10/10 siden den er awesome! Det er forøvrig resten av plata også. Snart kommer det ny plate og singel er ute nå btw!

Var fristet til å legge ut singelen her nå. Men føler for å mixe opp med:

Endret av Nerdrage
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...