del_diablo Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 kan du forklar meg hvor noen ikke blir tvunget til å oppgradere eller kjøpe nytt produksjonsutstyr når bedriften må. Jeg sa: "Nei det må det ei", og jeg peker over til: da blir de i praktisk også tvunget til å kjøpe resten av produksjons utstyret i nyere versjon. Forsøk 2: nå er det støtten i operativsystemet og ikke i programvaren som er problemet. da må de bruke en nyere versjon , men så er utstyret såpass gammel at det ikke støttes i det nye operativsystemet. da er det problemer. hvis de nå blir tvunget til å kjøpe nye pcer så er jeg ikke sikker på at de fortsatt kan bruke xp på de nye maskinen. jeg er sikker på at det finnes små firmaer som bruker data styrt utstyr som er mere 10 år gammelt.som vår en dyr inventeringen en gang i tiden. Grunnlegende økonomi: Firma blir lagd, firma investerer, firma blir stort nok til å klare å restatte ødelagt utstyr. Situsionen din, og sirkelargumenteringen din er virkelig urealistisk. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Sitat kan du forklar meg hvor noen ikke blir tvunget til å oppgradere eller kjøpe nytt produksjonsutstyr når bedriften må. Jeg sa: "Nei det må det ei", og jeg peker over til: Sitat da blir de i praktisk også tvunget til å kjøpe resten av produksjons utstyret i nyere versjon. argumentet dit her heger ikke sammen. det gir ingen mening dessuten har du plukket det ut av sammenheng når et firma starter opp - gjerne men bare noen få ansatte så kan det hende at de bruker mye penger på produksjons utstyr mange kjøper brukt utstyr - altså gammel utstyr. da følger det også gjerne med gamle pcer. når disse ryker så er det ikke sikker det er lønnsomt å reparere dem. eller eller enda være det fines ikke deler som passer. f.eks så er det vist slutt på serie porten. andre eksemer er at lpt porten også er borte. det er mulig at man kan få til erstatninger for disse. derimot så er det ikke sikker det finnes drivere for W7 til produksjonsutstyr som er 10 -15 år gammelt. det er her problemene oppstår. som sagt kan xp modus være et alternativ til å få gammel programvare til å virke, men det er ingen selvfølge. man lan si at de som i sin tid leverte/produserte utstyret er egoister . det er like forbannet bare problemer for de bedriftene som lever av å bruke det. når en bedrift ikke har penger til inviteringer så har de ikke penger. du sier at alle bedrifter har penger til investeringer. det har vist seg tidligere at det ikke alle bedrifter har penger til det. dette p.g.a nedgangstider. hvi du tar mine tidligere innlegg til etterretning så burde du også skjønne problemstillingen. det er mange bedrifter som går konkurs fordi de har dårlig inntjening. når noe av utstyret ryker så har de ikke råd til komplett nytt utstyr. er de heldig så får de tak i noe som er bukt. forutsetningen er at det som er datastyr kan brukes på de pcene de har. da blir det kroken på døra fordi noe av programvaren plutselig er ubrukelig. ikke for den er ødelagt men fordi det ikke funger med operativsystemet gravostyle er en programvare som mye brukt til gravering. nå klare jeg ikke å finne ut hvilke operativsystemer det støtter eller om nyeste versjon virker til det gamle utstyret Endret 23. mai 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå