Xandathrii Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) I løpet av de siste 10-12 årene har jeg testet utrolig mange browserspill MMO`s, og spesielt sci-fi\space-war sjangeren og her er det mye. Men etter jeg fant Astroempires.com har jeg blitt her gett. Dette er rett og slett et sinnsykt avhengighetsskapende space-strategi spill Jeg spiller på den nye Helion, og nærmer meg lvl23 Noen andre som spiller her? Lyst til å prøve? jeg kan invite deg til en flott nybegynnerguild Clicky: Astroempires.com Helion Server Endret 30. juli 2010 av Camrot referer-link fjernet Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) litt misvisende trådnavn burde inneholdt ordet "brower-mmo" eller lignende, men men sånn skjer Astro Empires Endret 11. mai 2010 av Timmeyh Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Du har helt rett. Skal forandre på det btw, spiller du? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 BUMP En eller annen på Helion her? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 det var morro en liten stund. men så gikk jeg tilbake til EvE online som er etter min mening The MMO. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 det var morro en liten stund. men så gikk jeg tilbake til EvE online som er etter min mening The MMO. Ja det skjer jo litt mer i EvE ettersom det er et Mmorpg. Selv spiller jeg AoC mens jeg venter på FF14 og flere andre, men Astroempires er liksom browser spillet som jeg alltid har spilt ved siden av alt. På jobben er det iallefall nydelig og ha i bakgrunnen he he Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Sitter på jobb og tester det her nå, i gang med tutorialen.. mye venting!! Greit nok at det sikkert er sånn i selve spillet, men akkurat i opplæringa kunne vel ting gått litt fortere. Uansett har jeg snart finni opp lasere, og det er vel en start Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Sitter på jobb og tester det her nå, i gang med tutorialen.. mye venting!! Greit nok at det sikkert er sånn i selve spillet, men akkurat i opplæringa kunne vel ting gått litt fortere. Uansett har jeg snart finni opp lasere, og det er vel en start He he ja det er gjerne litt venting på AE. Det fine er jo at ettervært har du et stort imperium som trenger ditt ettersyn, så da har du mye å henge fingrene i Utrolig avhengighetsdannende hvis du kommer godt i gang og blir bitt Jeg har forresten en utrolig fin trenings guild du kan join hvis du er på Helion? Eller startet du kanskje på Ixion? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Tror jeg misforsto tutorial-greia litt. Trodde det var en greie man kjørte igjennom først, så begynnte man å spille. Det var feil, det er jo selve spillet man er i gang med allerede da, og da er det litt mer logisk at ting tar like lang tid der som ellers Er på Helion, Captain Vimes at your service! Tar gjerne imot en guild invite om noen har, skulle fått i gang litt mere trading. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Tror jeg misforsto tutorial-greia litt. Trodde det var en greie man kjørte igjennom først, så begynnte man å spille. Det var feil, det er jo selve spillet man er i gang med allerede da, og da er det litt mer logisk at ting tar like lang tid der som ellers Er på Helion, Captain Vimes at your service! Tar gjerne imot en guild invite om noen har, skulle fått i gang litt mere trading. JA tutorialen er i starten av spillet Takker for ingame kontakt Håper du har kommet deg med i DISp og at de har mottat deg godt? Mulig jeg skal tilbake dit for å tjenestegjøre litt straks selv Litt omorganiseriong i alliansen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har prøvd meg frem nå, ser litt artig ut men mye å sette fingrene i. Det guildet du snakker om, er det et norsk guild? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Har prøvd meg frem nå, ser litt artig ut men mye å sette fingrene i. Det guildet du snakker om, er det et norsk guild? Ja det er en del å sette seg inn i, men læringskurven er enkel, det største sjokket er i starten, så kommer resten sakte men sikkert, og strategien din blir stadig bedre Nei desverre er det en internasjonal guild, men meget moden og språkdyktig Spiller du på Helion? Sjekk opp Lifdrasil under "messages" og "contacts" , der er det et søkefelt , bare å skrive til meg hvis du kunne tenke deg og joine guildet Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Skulle gjerne blitt med, savner et web browser spill ala planetarion, men helion serveren starter for 199dager siden, liten vits å henge seg på da rekner jeg med. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Skulle gjerne blitt med, savner et web browser spill ala planetarion, men helion serveren starter for 199dager siden, liten vits å henge seg på da rekner jeg med. Hei, heng deg på H-60-69 galaxene har akuratt åpnet på Helion. Vil du joine vår guild\krig i H66, så pls start der Dette er et knall broweserspill Lenke til kommentar
Bjarnz Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Skal teste dette litte granne, om jeg får confirmation email i år.. starter på H66 Endret 23. juni 2010 av Bjarnz Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ja jo okey, jeg slenger meg på. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ja jo okey, jeg slenger meg på. Begynte med 3 metal, 2 gas og 0 crystal, er dette standard eller var jeg heldig\uheldig ? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Ja jo okey, jeg slenger meg på. Begynte med 3 metal, 2 gas og 0 crystal, er dette standard eller var jeg heldig\uheldig ? Standar, helt ok å starte på. Når du skal kolonisere viderer er det først og fremst Fertiliteten man ser etter, jo høyere fertilitet, jo flere "population" får du per "urban structure", dvs flere byggeplasser på planeten din Høye fertilitete planeter med 3 i metal er de man som regel går for, da metal raffenery er billig å bygge helt til lvl 20, og de er gode for produksjon\konstruksjonen videre Anyways, send meg en ingame PM Crispin Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Skal teste dette litte granne, om jeg får confirmation email i år.. starter på H66 Trur du må bare logge inn nå, for man aktiviserer accounten rett etter man velger galaxy å starte på Kult at du valgte H66 du også Send Lifdrasil en ingame message, så ordner jeg deg inn i guildet Artig at flere nordmen joiner oss Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Flere som har lyst til å teste dette fantastiske spillet? Bruk gjerne denne linken, så verver jeg deg like gjerne Astroempires.com Helion Server Crispin , bjarnz og Purplehaze , åssen liker dere spillet sålangt? Litt info fra H66 : SotL har nå inngått en NAP(No attack pact) med TDA i h66, slik at nå er det rolig. Vet ikke om dere har merket no særlig til krigen, men flåten min har fått medfart, hehe Endret 30. juli 2010 av Camrot referer-link fjernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå