hølands_gutt Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg står nå til vurdering av å kjøpe et digitalkamera til filming i HD kvalitet og bilder av eks prosjekter jeg driver med eks bilstereo eller selve bilen. Annen ting kamera kommer til stor nytte er når jeg er på ferie. så disse er mine krav: - HD filming - pris rundt 2000-2500kr - blits - helst et kamera med "kikkelinse" Jeg er ikke helt inn i det kamera verden ennå, men er interessert i lære. Akkurat nå er jeg opptatt av at dere skal hjelpe meg å finne beste kamera til mine behov. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg fant bare to kameraer i prisguiden som både har HD video og optisk søker, derav bare ett innenfor prisgrensen din. Canon digital Ixus 100 IS som koster fra 1295 kr. Det har fått gode kritikker rundt om kring, men det må nok sees i sammenheng med prisklasse. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg fant bare to kameraer i prisguiden som både har HD video og optisk søker, derav bare ett innenfor prisgrensen din. Canon digital Ixus 100 IS som koster fra 1295 kr. Det har fått gode kritikker rundt om kring, men det må nok sees i sammenheng med prisklasse. Ok, noen som har og anbefale om jeg dropper optisk søker? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Bompetibomp Nå er vel søkeren på slike kameraer så små at de er bortimot ubrukelige? Så jeg hadde nok ikke hatt det som et absolutt krav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå